Want je had een lampje nodig in de wcquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:15 schreef l0lownkill het volgende:
De miband uiteraard
Die ledpig heb ik een jaar moeten missen nadat 'ie in de pisgoot in het café is verdronken, dus die zou ik graag winnen
In zo'n darkroom is het ook op het toilet donker.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Want je had een lampje nodig in de wc?
Daarnaast is het zover ik begreep de mascotte van het Chinese webshops topicquote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:25 schreef BadderHaring het volgende:
De LED-pet. Wat een geniaal ding.
Mijn dochter is dol op sleutelhangers die licht geven.
Volgens mij zo'n beetje het eerste artikel dat op grote schaal werd geïmporteerdquote:Op maandag 30 mei 2016 09:12 schreef Dealextreme het volgende:
[..]
Daarnaast is het zover ik begreep de mascotte van het Chinese webshops topic
Dat net nog niet, ik checkte of ik mijn sleutels nog had en toen lanceerde ik 'm op een of andere manier van mijn sleutelbos af rechtstreeks de pisgoot inquote:Op zondag 29 mei 2016 12:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Want je had een lampje nodig in de wc?
quote:Op maandag 30 mei 2016 22:43 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dat net nog niet, ik checkte of ik mijn sleutels nog had en toen lanceerde ik 'm op een of andere manier van mijn sleutelbos af rechtstreeks de pisgoot in(Hij was niet meer te redden aangezien hij in een plas gemixt met kots, glas en urine lag..
)
Je verdient het om hem te winnen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:43 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dat net nog niet, ik checkte of ik mijn sleutels nog had en toen lanceerde ik 'm op een of andere manier van mijn sleutelbos af rechtstreeks de pisgoot in(Hij was niet meer te redden aangezien hij in een plas gemixt met kots, glas en urine lag..
)
Haha, het was ook één van mijn eerste aankopen.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij zo'n beetje het eerste artikel dat op grote schaal werd geïmporteerd
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:57 schreef DoctorV64 het volgende:
http://www.dx.com/p/sungz(...)n20160526newarrivals
Handig voor als ik in de vakantie rondloop in de zon.
Graag de LED-pig mocht ik winnen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:46 schreef marco_sire het volgende:
http://www.dx.com/p/origi(...)n20160526newarrivals
Want Xiaomi dus mooi en goed.
Ik kies voor de autohouder
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:19 schreef ArthurNL het volgende:
Mijn favoriet uit de lijst is deze Raspberry Pi 3.
Ik zou graag de VR Cardboard winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |