Maar echte handelingen ipv wat afschrijfsels in een topic definiëren je kwaliteiten, toch? In het echt nice tegen iedereen en iedereen, inclusief date gisteren, bevestigt en geeft letterlijk aan dat ie nice is. Charisma misschien minder, maar heeft toch een date weten te boeien voor 2 uur terwijl hij niet zoveel zin had.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt niet dat hij aardig is, maar alleen dat hij zich aardig voordoet, en kennelijk kijken sommige mensen daar doorheen, ook IRL.
Die worden dus niet verblind door zijn charisma.
en dat was puur eigen belangquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:33 schreef Deezertje het volgende:
Ik was nice door gewoon mee op date te gaan ondanks dat ik wist dat het binnen een halve minuut niks zou worden. Ik had ook om kunnen keren, maar niet gedaan.
Spontaan? Ook dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb nog twee lijntje lopen, maar ik denk dat het bij meer spontaan moet gebeuren, niet online.
Crowdfunding, help Deezer aan een Psycholoogquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:43 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Spontaan? Ook dat gaat niet gebeuren.
Je moet toch echt (en dat hebben al meerdere je verteld) eens een keer goed in de spiegel kijken. Het beeld van deze wereld zoals jij die zit klopt gewoon niet. Rare kronkels van je.
Die psycholoog is nog steeds een heel goed idee voor je. Want zo ga je er echt niet komen
Vind jij het echt 'nice' om op zo'n date aardig TE DOEN en hier vervolgens haar afserveren al draak?quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:42 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Maar echte handelingen ipv wat afschrijfsels in een topic definiëren je kwaliteiten, toch? In het echt nice tegen iedereen en iedereen, inclusief date gisteren, bevestigt en geeft letterlijk aan dat ie nice is. Charisma misschien minder, maar heeft toch een date weten te boeien voor 2 uur terwijl hij niet zoveel zin had.
Je bankrekening is volquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Crowdfunding, help Deezer aan een Psycholoog
Je gebruikt je eigen spaargeld daar maar lekker voor.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij twee uur lang materiaal zitten verzamelen ter vermaak voor haar vriendinnen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:45 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Vind jij het echt 'nice' om op zo'n date aardig TE DOEN en hier vervolgens haar afserveren al draak?
Je loopt er altijd zo te koop mee dat je zo eerlijk bent en niet-autisten niet, maar dat strookt dan niet echt met dit verhaal.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:33 schreef Deezertje het volgende:
Ik was nice door gewoon mee op date te gaan ondanks dat ik wist dat het binnen een halve minuut niks zou worden. Ik had ook om kunnen keren, maar niet gedaan.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je beseft niet dat jij voor de meesten hier inmiddels tot vermaak bent gedegradeerd. Mensen lezen en reageren hier grotendeels uit nieuwsgierigheid. Tussen dat lezen en reageren door, spreken die mensen af met vrienden, doen wat leuks met hun vriendin etc. Je kan wel tof en grappig doen en verschrikkelijk geilen op al die aandacht, maar feit is dat jij avond na avond alleen zit.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:49 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Je beseft niet dat jij voor de meesten hier inmiddels tot vermaak bent gedegradeerd. Mensen lezen en reageren hier grotendeels uit nieuwsgierigheid. Tussen dat lezen en reageren door, spreken die mensen af met vrienden, doen wat leuks met hun vriendin etc. Je kan wel tof en grappig doen en verschrikkelijk geilen op al die aandacht, maar feit is dat jij avond na avond alleen zit.
Dat dat jou niet alarmeert en triggert tot actie is echt bizar.
Drie kussen op de wang en wel thuis. Ik heb het wel iets afgekapt want moest anders 1,5 uur wachten op de bus, dus dat is mij gelukkig bespaard gebleven na deze middelmatige avond.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je loopt er altijd zo te koop mee dat je zo eerlijk bent en niet-autisten niet, maar dat strookt dan niet echt met dit verhaal.
Ook vraag ik me sterk af of je bij het afsluiten van de date niet gewoon hebt gezegd dat het gezellig was, in plaats van de waarheid dat je je de hele date voor haar geschaamd hebt.
Moet even uithuilen op fok. Is toch menselijk? Een blauwtje lopen, frustratie uiten, gestraft door fok, lesje geleerd, op naar het volgende.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:45 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Vind jij het echt 'nice' om op zo'n date aardig TE DOEN en hier vervolgens haar afserveren al draak?
Word gewoon vergoedquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Elke dag dat ik alleen ben is er weer één dus inmiddels went dat wel. Krijg toch geen leuke jeugd meer terug helaas. Basissschoolvriend is weer back in town zag ik (voor even) maar die loopt ook gewoon doodleuk voorbijquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:49 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Je beseft niet dat jij voor de meesten hier inmiddels tot vermaak bent gedegradeerd. Mensen lezen en reageren hier grotendeels uit nieuwsgierigheid. Tussen dat lezen en reageren door, spreken die mensen af met vrienden, doen wat leuks met hun vriendin etc. Je kan wel tof en grappig doen en verschrikkelijk geilen op al die aandacht, maar feit is dat jij avond na avond alleen zit.
DoB?quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:51 schreef Patoshik het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe awkward een date met Deezertje is. Ik had echt een livestream gewild gister.
Deezertje, daten?
Natuurlijk doe ik uitgebreid verslag op fok.
Ja maar zijn eigen risico.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Elke dag dat ik alleen ben is er weer één dus inmiddels went dat wel. Krijg toch geen leuke jeugd meer terug helaas. Basissschoolvriend is weer back in town zag ik (voor even) maar die loopt ook gewoon doodleuk voorbij
Het grappige is dat hij in zijn hoofd heeft dat de leden hier hele dagen op hun zolderkamer zitten. Ik werd gisteravond ook voor triest persoon uitgemaakt door hem. Nou, dit triest persoon heeft tenminste wel vrienden, een baantje en hobby's.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:49 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Je denkt dat je in The Sims leeft en dat je door lang in de spiegel kijkt charisma-punten krijgt?quote:
Mensen gaan verder, doen iets met hun leven. Lopen niet te janken de hele dag.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Elke dag dat ik alleen ben is er weer één dus inmiddels went dat wel. Krijg toch geen leuke jeugd meer terug helaas. Basissschoolvriend is weer back in town zag ik (voor even) maar die loopt ook gewoon doodleuk voorbij
En enige wat ik me dan afvraag is hoe zijn omgeving hier mee om gaat.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja maar zijn eigen risico.
Wordt nog mooi als hij straks zijn spaargeld op moet eten totdat hij in aanmerking komt voor een uitkering. Aangezien een baan er vast niet gaat komen, net als een vriendin.
Ja, alle posters op fok zijn lelijke autisten. Primaquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:52 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij in zijn hoofd heeft dat de leden hier hele dagen op hun zolderkamer zitten. Ik werd gisteravond ook voor triest persoon uitgemaakt door hem. Nou, dit triest persoon heeft tenminste wel vrienden, een baantje en hobby's.
Welke omgeving? De enige waar hij contact mee heeft zijn ouders en broer.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:55 schreef isax het volgende:
[..]
En enige wat ik me dan afvraag is hoe zijn omgeving hier mee om gaat.
Of die doen inmiddels niks meer omdat het inmiddels hopeloos is.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:55 schreef isax het volgende:
[..]
En enige wat ik me dan afvraag is hoe zijn omgeving hier mee om gaat.
Nee en een leuk leven ook niet. Zo zonde, je hebt er maar 1.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Goeie usernamequote:Op donderdag 26 mei 2016 10:56 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Of die doen inmiddels niks meer omdat het inmiddels hopeloos is.
Als het mijn zoon geweest zou zijn had ik dit echt niet geaccepteerd.
Gelukkig heb je charisma.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze hebben hem een grens gesteld: diploma halen is nog een tijdje thuis blijven wonen, geen diploma: dan zoek je het maar uit, en niet hier.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:56 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Dat wil ik nog weleens vergeten. Terug in de tijd gaat niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:57 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Nee en een leuk leven ook niet. Zo zonde, je hebt er maar 1.
Blauwtje lopen.... als hij zich dat nou eens goed realiseerde, en niet ging doen alsof hij uit soort van medelijden dat arme meiske 2 uur vermaakt heeft, want de kans is groter dat zij het zielig voor hem vond om hem direct te dumpen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:50 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Moet even uithuilen op fok. Is toch menselijk? Een blauwtje lopen, frustratie uiten, gestraft door fok, lesje geleerd, op naar het volgende.
Dat zijn de momenten dat hij zijn ware ik laat zien denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:52 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij in zijn hoofd heeft dat de leden hier hele dagen op hun zolderkamer zitten. Ik werd gisteravond ook voor triest persoon uitgemaakt door hem. Nou, dit triest persoon heeft tenminste wel vrienden, een baantje en hobby's.
Ik zou hem denk ik allang op straat hebben gezet ter motivatie.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:56 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Zo ver ik begrepen heb laten zijn ouders hem maar een beetje rondvaren in zijn autisme. Struisvogel effect, doen alsof er niks aan de hand is en het allemaal wel goed komt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:56 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij dat echt zo ziet? Ik denk het namelijk niet. Ik denk dat het een showtje is dat hij hier opvoert. Hij zegt dat tegen zichzelf want het moét aan anderen liggen, niet aan hem. Maar ik denk niet dat hij dat zelf daadwerkelijk als waarheid ziet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blauwtje lopen.... als hij zich dat nou eens goed realiseerde, en niet ging doen alsof hij uit soort van medelijden dat arme meiske 2 uur vermaakt heeft, want de kans is groter dat zij het zielig voor hem vond om hem direct te dumpen.
Kan ik me wel iets bij voorstellen als je IRL net zo'n hork bent als dat je je hier opsteltquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
. Basissschoolvriend is weer back in town zag ik (voor even) maar die loopt ook gewoon doodleuk voorbij
Ik mag het hopen.....quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:01 schreef CoolGuy het volgende:
Maar ik denk niet dat hij dat zelf daadwerkelijk als waarheid ziet.
Hij is gewoon doorgegaan met zijn leven, heeft een leven, dus absoluut geen behoefte aan oude/nieuwe contacten.quote:
Nee, ze was te dik om aan zijn eisen te voldoen, en dus heeft hij haar (en de wereld) een plezier gedaan door 2 uur (!!!) met haar gezien te worden. Brrrrrrrrr.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij dat echt zo ziet? Ik denk het namelijk niet. Ik denk dat het een showtje is dat hij hier opvoert. Hij zegt dat tegen zichzelf want het moét aan anderen liggen, niet aan hem. Maar ik denk niet dat hij dat zelf daadwerkelijk als waarheid ziet.
Goh... en wat zou jij kunnen doen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij is gewoon doorgegaan met zijn leven, heeft een leven, dus absoluut geen behoefte aan oude/nieuwe contacten.
Geen behoefte aan contact met jou bedoel je.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij is gewoon doorgegaan met zijn leven, heeft een leven, dus absoluut geen behoefte aan oude/nieuwe contacten.
Ik weet niet hoor, maar ik heb nog steeds contact met oude vriendinnen (waarmee ik 30 jaar geleden al omging), ook al zijn onze levens compleet anders.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |