Ik ben niet tegen nivellering. Ik zei alleen dat ik niet weet of het iets oplevert. Ik sta er neutraal in en het is niett iets waardoor ik niet meer links zou stemmenquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan kun je wel niet voor nivellering zijn.
Maar PVDA, D66, SP, Groenlinks, CDA, CU, zijn allemaal partijen die daarvoor zijn.
Op welke manier is nivellering of afstraffen van succes goed te praten?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen nivellering. Ik zei alleen dat ik niet weet of het iets oplevert. Ik sta er neutraal in en het is niett iets waardoor ik niet meer links zou stemmen
Omdat je meer verdient.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik meer belasting dan jou moeten betalen
Het maakt niet uit door wie. Je verdient meer dus percentueel kan je ook meer afstaan.quote:
Dat is toch een misselijk principe wat tegen elke vorm van individualisisme ingaat.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het maakt niet uit door wie. Je verdient meer dus percentueel kan je ook meer afstaan.
Hoe leg jij een verband met regimes?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat erg neerkomt op regimes waar jullie zo tegen zijn.
Jij wil mij dingen laten doen waar ik het niet mee eens ben toch?quote:
Sorry hoor maar dat gaat wel heel verquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij wil mij dingen laten doen waar ik het niet mee eens ben toch?
Ik moet jouw belasting betaling.
Van wie?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Dan leef je toch al zo`n 20 jaar in een regime verder, als je daar zo principieel tegenbent zou ik toch maar een wat communistischer land overwegen
Omdat het nou eenmaal zo werkt.quote:
Grote klasse.quote:
Omdat het op een andere manier er voor lagere inkomens veel zwaarder inhaktquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Grote klasse.
Ik moet voor jou betalen omdat het nu eenmaal zo werkt.
Ik mag dat toch zeker zelf bepalen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Omdat het op een andere manier er voor lagere inkomst veel zwaarder inhakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |