motivatie is slechts een begin.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slap?
Jij beweert dat iedereen die geen hbo aankan ofwel niet gemotiveerd genoeg is ofwel uit een slechte gezinssituatie komt. Dat is slap en lichtzinnig gedacht
Ik betaal weinig tot niets, waarom heb je dan evenveel recht als iemand anders.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben verder voor een sterk sociaal vangnet. Dat hele ik betaal meer dus ik heb meer recht op iets, ga ik dus ook totaal niet in mee. Ook omdat geld sowieso al een te abstract iets is, om het zo simpel te stellen
Verplicht?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar succesvolle mensen verplicht worden te helpen.
Niet waar de gemiddelde persoon die verplichting kennen
Nee ze zouden succes moeten verboeten?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Oh dus nu zouden ze de keuze moeten hebben om mensen op financiele gronden te weigeren?
Ik ken genoeg artsen ja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Denk je dat artsen dat als een plicht zien
omdat we als samenleving voor elkaar op moeten komen, anders krijg je een hele enge samenlevingquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik betaal weinig tot niets, waarom heb je dan evenveel recht als iemand anders.
Ik heb weinig tot niets met de gemiddelde samenleving. Net als ze niets met mij hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:11 schreef Adames het volgende:
[..]
omdat we als samenleving voor elkaar op moeten komen, anders krijg je een hele enge samenleving
Crack heeft ook een autoquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:13 schreef Adames het volgende:
Maar kan het niet een makkelijker onderwerp zijn ofzo
Misschien zeiken over de nieuwe bijtelling regels.
daar gaat het toch helemaal niet om in dit gevalquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee ze zouden succes moeten verboeten?
Waarom gaat elke verkiezing en "99% actie" dan over acties tegen de vieze rijkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Waarom beboeten? Dankbaar werk, elke tokkie eerste klas is een otnwikkeld arts dankbaar dus hoezo zeg je dit?Het is niet dat er neergekeken wordt of ze als vuil worden behandeld ofzo
laatste keer dat ik daar kwam zag ik drizzts piemel. Ik durf ik niet meer te kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vroeg ik net al
Sof zegt in kpd maar daar kan ik niet komen
Zo zie ik elke verkiezingen niet echt, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom gaat elke verkiezing en "99% actie" dan over acties tegen de vieze rijken
lololololquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:16 schreef Adames het volgende:
[..]
laatste keer dat ik daar kwam zag ik drizzts piemel. Ik durf ik niet meer te kijken
Waarom stemmen er zoveel op linkse partijen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zie ik elke verkiezingen niet echt, maar dat kan aan mij liggen.
En dat is toch ook een stukje jaloezie, onzekerheid wat ze zelf niet hebben.
jammer dat ik die niet kan zienquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:18 schreef Adames het volgende:
Toch gedaan
Waarom staat crack met d'r tientjes op fok. Beetje gek
Geen KPD toegang.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:18 schreef Adames het volgende:
Toch gedaan
Waarom staat crack met d'r tientjes op fok. Beetje gek
Dat is niet gratis he.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Wat ik alleen wel vind is dat ik het absurd vind dat jij op basis van inkomen verschil wil creëren als het om medische hulp aankomt, dat vind ik echt absurd
dat verschil is er al. Veel zorg is deels zelf betalen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Geen idee Inso, en ik heb ook iet zo`n beeld over mensen die meer dan modaal verdienen zoals jij schetst dus ik kan me er niet mee associëren
Wat ik alleen wel vind is dat ik het absurd vind dat jij op basis van inkomen verschil wil creëren als het om medische hulp aankomt, dat vind ik echt absurd
die mensen die je op de stoep van het ziekenhuis laat sterven zijn toch al niet rendabelquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Geen idee Inso, en ik heb ook iet zo`n beeld over mensen die meer dan modaal verdienen zoals jij schetst dus ik kan me er niet mee associëren
Je hoeft dit niet telkens te vragen want ik kan niet in het hoofd van alle links-stemmers kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom wint D66/SP/PVDA op one-liners om de mensen die dat beostigen door het slijk te halen?
Zo werkt jullie boxen systeem niet he.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind alleen wel dat iemand die in box 1 zit net zoveel bijdraagt als iemand in box 4. Percentueel gezien niet, maar maatschappelijk wel
Maar Inso wil dat lage inkomens dat volledig aan betalen tov hogequote:Op donderdag 26 mei 2016 01:21 schreef Adames het volgende:
[..]
dat verschil is er al. Veel zorg is deels zelf betalen.
Door wie anders?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Inso wil dat lage inkomens dat volledig aan betalen tov hoge
nu zij zich aan het oprekken is een met die huge dildo pas ik maar want ik sla en Flater met mijn pielemuisquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:22 schreef Adames het volgende:
[..]
jij zal toch geen moeite hebben om ze in het echt te kunnen zien, ouwe player
De staat?quote:
En wie betalen dat?quote:
Inso doet hier een act. Tijd dat die zelf eens gaat werken en zien dat het iets genuanceerder isquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Inso wil dat lage inkomens dat volledig aan betalen tov hoge
bedoel je schijf?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft dit niet telkens te vragen want ik kan niet in het hoofd van alle links-stemmers kijken.
Ik ben trouwens ook niet per se voor nivellering ofzo. Ik vind alleen wel dat iemand die in box 1 zit net zoveel bijdraagt als iemand in box 4. Percentueel gezien niet, maar maatschappelijk wel
Ik betaal genoeg over dit jaarquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Inso doet hier een act. Tijd dat die zelf eens gaat werken en zien dat het iets genuanceerder is
Ja, schijf heet het geloof ik inderdaad.quote:
dan heb je vast de tietjes al gezien, winst pakken en naar huisquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu zij zich aan het oprekken is een met die huge dildo pas ik maar want ik sla en Flater met mijn pielemuis
ah oke was al in de warquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, schijf heet het geloof ik inderdaad.
Vrij cruciaal verschil.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, schijf heet het geloof ik inderdaad.
Ja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:26 schreef Adames het volgende:
[..]
is dat de enige kwantificatie die je doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |