TRquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Godkkverdorieshitzooi.
Mijn broodjes zijn oke, maar niet perfect
Als je buns maar goed zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Godkkverdorieshitzooi.
Mijn broodjes zijn oke, maar niet perfect
Godverdomme chemoknuppel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:51 schreef Germano het volgende:
Is er ook bezwaar tegen chemo als voorzetsel?
Waar danquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Google Earth zit een layer met crime levels Crip.
nee een ieder bepaalt dat voor zichzelfquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het k-woord is veel krachtiger dan alle andere scheldwoorden, iedereen weet dat
waarom wordt er voor het k-woord geband en/of notes gegeven en voor andere scheldwoorden niet?quote:
Durf je dat? Ik zou rillen voor de confrontatie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zal in ieder geval als ik online ben en ronddool in de SC zoveel mogelijk het 'gekanker' weghalen en de user aanspreken.
interesseert me nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:54 schreef Oberkullie het volgende:
Mensen ik heb een schokkende mededeling
Ja echt sneu.. goedbedoelde grappen ook nog. Jeetje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
die Noel gelijk proberen om Crip onderuit te halen in FB, wat een loser
Hou maar voor jezelf liefjequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:54 schreef Oberkullie het volgende:
Wat dan? Mag ook in DM als het echt erg is, ik ben er voor je bbquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:54 schreef Oberkullie het volgende:
Kan ze idd, jij niet he vetpensquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aber is ook altijd gemeen tegen mij dus ze kan lekker fietsen
is ook niet per definitie zo en voor andere woorden wordt ook genote hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom wordt er voor het k-woord geband en/of notes gegeven en voor andere scheldwoorden niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |