Iedereen betaald die dingen. Ik snap niet dat je daar zoveel onderscheid in maakt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens.
Maar het zou wel fijn zijn als mensen niet haten op de mensen die hun dingen betalen.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sof heeft de boel verpest voor GREAL GRTD
Tuurlijk., op wiens kosten heb jij gestudeerd.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de modaal+ profiteren ook veel meer van alle voorzieningen
Ook de onderklasse.quote:
Gebruiken relatief veel meer.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
Betalen wel minder, maar ja, leven ook minder, consumeren ook minder (al valt dat nog te betwijfelen met vies dikke tokkies), in ieder geval minder fatsoenlijk
ik zou ook bij de modaal plus moeten (gaan) horenquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk., op wiens kosten heb jij gestudeerd.
dat was nepquote:
Op wiens basisquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zou ook bij de modaal plus moeten (gaan) horen
wowquote:
Tuurlijk. Ze leveren percentueel het meest.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie kunnen we meer missen voor d algemene voorzieningen?
De gemiddelde modaal salaris of iemand anders
Het systeem deugt dan ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze leveren percentueel het meest.
Maar iedereen draagt op hetelfde niveau bij omdat het samenhangt met hun levensstandaard
Het gaat niet om mogen. Het gaat om kunnenquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Omdat jantje een slechte studie doet mag ie minder bijdragen dan iemand met en beta studie.
West-europa genot.
Het gaat om willen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet om mogen. Het gaat om kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |