abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162914571
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 13:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En wáárom denk je dat het leugenaars zijn?
Alleen mensen met 'n bepaalde perspectief/denkbeeld kunnen het zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_162914803
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 13:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah, zoiets als de platte aarde maar dan achterlijker.
  Moderator zaterdag 11 juni 2016 @ 14:14:20 #53
249559 crew  Lavenderr
pi_162914986
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 13:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat is een argumentatie van lik mijn neus.
pi_162915381
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah, zoiets als de platte aarde maar dan achterlijker.
Maar dan niks te maken met de flat earth discredit by association PsyOp.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_162915445
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, tis 'n argumentatie dat 't zonder van m'n tijd om 't nogmaals te uitleggen.
Zoals 'what is your favourite colour and why?'
pi_162915505
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar dan niks te maken met de flat earth discredit by association PsyOp.
Ah oke.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 14:39:35 #57
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162915547
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 13:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom zouden we 'fatsoen' hebben voor mensen die we denken leugenaars zijn?
We doen wat we horen te doen , nooit meer zomaar elk verhaal voor waar aannemen wat uit bepaalde bronnen komt van eerdere leugenaars en politieke toneelspelers .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_162915595
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:39 schreef Summers het volgende:

[..]

We doen wat we horen te doen , nooit meer zomaar elk verhaal voor waar aannemen wat uit bepaalde bronnen komt van eerdere leugenaars en politieke toneelspelers .
Maar wel elk verhaal aannemen voor waarheid zolang het van YouTube of 1 of ander vaag blogje komt _O-
pi_162915672
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Ja,we zijn geconditioneerd om empathie te hebben voor slachtoffers...ook als 't acteurs op TV zijn.
Zelf reden waarom sommige mensen huilen bij trieste, emotionele, sentimentele movies bvb.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 15:16:49 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162916450
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja,we zijn geconditioneerd om empathie te hebben voor slachtoffers...ook als 't acteurs op TV zijn.
Zelf reden waarom sommige mensen huilen bij trieste, emotionele, sentimentele movies bvb.
Dat is heel normaal als mens zijnde!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 juni 2016 @ 15:18:41 #61
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162916504
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En toch ook weer niet , soms moet je eerst een deur dichtdoen voordat een andere opengaat .
In hokjes denken ipv out of the box is ook geen waarheid maar iets waar je persoonlijk voor kiest .
Als het goed is word je wereldbeeld constant bijgesteld door nieuwe informatie , dat heb je zelf in de hand .
  zaterdag 11 juni 2016 @ 15:21:18 #62
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162916572
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 15:18 schreef Summers het volgende:

[..]

En toch ook weer niet , soms moet je eerst een deur dichtdoen voordat een andere opengaat .
In hokjes denken ipv out of the box is ook geen waarheid maar iets waar je persoonlijk voor kiest .
Als het goed is word je wereldbeeld constant bijgesteld door nieuwe informatie , dat heb je zelf in de hand .
Zoals iemand voor van alles uitmaken omdat hij in een taxi stapt ;)
pi_162916766
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 15:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zoals iemand voor van alles uitmaken omdat hij in een taxi stapt ;)
Ik heb nog steeds geen echte gewonden gezien, jij e.a. hebben wel (in jouwe perspectief) gewonden gezien. 'Discusseren' daar over heel weinig nut heeft.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 15:28:27 #64
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162916790
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 15:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat is heel normaal als mens zijnde!
Het is wel geconditioneerd om minder te voelen voor een bepaalde groep door institutioneel racisme bijvoorbeeld . Dan keer je je juist tegen je normale staat van zijn en ga je voelen en denken zoals je bent geconditioneerd .
  zaterdag 11 juni 2016 @ 16:10:10 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162917886
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 15:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen echte gewonden gezien, jij e.a. hebben wel (in jouwe perspectief) gewonden gezien. 'Discusseren' daar over heel weinig nut heeft.
Oh jawel hoor, Ik probeer me in jou perspectief te verdiepen.
Je veroordeeld een persoon op veel onjuist heden zoals de man met verband om zijn hoofd.
Het filmpje geeft aan dat HIJ naar huis rijdt terwijl je kan zien dat hij achterin een taxi stapt zie een stukje terug.
Je geeft aan dat hij dus NIET gewond is, en ik vraag me nog steeds af hoe je dat zo makkelijk kan zeggen?

Kan je onder zijn zwachtels kijken? Nee niemand kan dat naar aanleiding van een filmpje, maar je weet wel 100% dat hij niet gewond is!

Wat weten we wel? ( nou pak ik alleen de situatie van het vliegveld er bij)
- Om 7:58 is er een explosie* geweest op het vliegveld bij Brussel.
- De luchthaven is openbaar mensen zoals jij en ik konden daar aanwezig zijn op dat moment
- Vlak er na kwamen beelden vrij van de ravage, nogmaals openbare plek iedereen kon er aanwezig zijn.
- Honderden mensen raakten gewond ( dit loopt uiteen van schrammen tot aan brandwonden inwendige bloedingen etc ) nogmaals openbare plek iedereen die jij of ik ken konden op dat moment daar aanwezig zijn.
- Vlak na de aanslag kon vrijwel iedereen zonder problemen naar binnen lopen! nogmaals als jij of ik in de buurt was konden we zonder al te veel moeite naar binnen lopen.
- Men trof een ravage aan op de betreffende plek.

Ik zet er een * explosie want een explosie is er breed te meten.
Een explosie of ontploffing is een plotselinge vergroting van het volume van een hoeveelheid materie en het vrijkomen van energie op een gewelddadige manier, gewoonlijk gepaard gaand met het ontstaan van hoge temperaturen en het vrijkomen van gassen. Een explosie veroorzaakt schokgolven in het medium waarin hij optreedt. Explosies worden als deflagraties gecategoriseerd als de schokgolven subsonisch zijn en als detonaties als ze supersonisch zijn.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Explosie
Speciaal voor Tingo een link anders moet hij weer zoeken moeite doen en totaal van het punt afwijken waar het om ging

Klopt dit?
En als dit niet klopt moet je met een hele goeie onderbouwing komen dat het niet correct is.

Nou doe ik mijn best om in jou gedachten te verplaatsen of het in scene is gezet maar zoals je kan zien loop ik op een aantal punten erg vast!

De plek is immers openbaar, en als jij me uberhaupt ergens kan aantonen dat de locatie volledig is afgezet voordat de gebeurtenis zich heeft afgespeeld.
Zowel jij als ik of wie dan ook hier op FOK! of BNW kon op dat moment op die locatie zijn!
Er is niemand tot op heden naar buiten gekomen dat hij loog of dat er iets anders heeft afgespeeld dan wat wij gezien hebben, en ik heb het hier over een nauw betrokken persoon.

[ Bericht 3% gewijzigd door theguyver op 11-06-2016 18:26:02 ]
pi_162920006
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 16:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zet er een * explosie want een explosie is er breed te meten.
Een explosie of ontploffing is een plotselinge vergroting van het volume van een hoeveelheid materie en het vrijkomen van energie op een gewelddadige manier, gewoonlijk gepaard gaand met het ontstaan van hoge temperaturen en het vrijkomen van gassen. Een explosie veroorzaakt schokgolven in het medium waarin hij optreedt. Explosies worden als deflagraties gecategoriseerd als de schokgolven subsonisch zijn en als detonaties als ze supersonisch zijn.

Klopt dit?
En als dit niet klopt moet je met een hele goeie onderbouwing komen dat het niet correct is.

Waarschijnlijk is dat inderdaad 'n definitie van 'n explosie:

Je kan ook gewoon de link plaatsen, maar ik wist al wat 'n explosie is dankje.
Wikipedia is ook wat meer betrouwbaar dan wat jij in je eigen woorden zou schrijven.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 18:23:09 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162921266
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 17:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is dat inderdaad 'n definitie van 'n explosie:

Wikipedia is ook wat meer betrouwbaar dan wat jij in je eigen woorden zou schrijven.
Waarom moet je de tekst dan nog eens opzoeken?

Maar even terug komend op de vragen die er in gesteld worden?
pi_162921674

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2016 18:42:01 ]
pi_162925250
Die titels ook altijd maken het duidelijk extra objectief 8-)
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 17:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Uiteraard. Zo hoef je alleen op wikipedia te kijken om te weten hoe de vork in de steel zit wat betreft 9/11, amirite?
Conscience do cost.
pi_162942273
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 18:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waarom moet je de tekst dan nog eens opzoeken?

Maar even terug komend op de vragen die er in gesteld worden?
Om te zien van waar je copy en paste komt.

Nee - zonder van m'n tijd.
  zondag 12 juni 2016 @ 23:32:31 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162964136
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 13:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Om te zien van waar je copy en paste komt.

Nee - zonder van m'n tijd.
want? explosieven werken anders?

En jammer weer!
Je wil een punt aantonen maar verder dan filmpjes zonder onderbouwing komen we niet verder.
pi_162965496
quote:
Oftewel, na 10 delen en 3 pagina's is men nog geen steek opgeschoten in het bewijzen van de hoax.

Je zou bijna gaan denken dat er geen bewijs is.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_162965544
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 15:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen echte gewonden gezien.
En hoe heb je dat vastgesteld?
  maandag 13 juni 2016 @ 00:53:16 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162965901
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Oftewel, na 10 delen en 3 pagina's is men nog geen steek opgeschoten in het bewijzen van de hoax.

Je zou bijna gaan denken dat er geen bewijs is.
Praat voor jezelf man , 10 delen en 3 pagina's verder ( om maar niet te spreken van alle vorige aanslagen de afgelopen jaren ) heb je zelf in de hand of je iets hebt opgestoken .
pi_162965913
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Praat voor jezelf man , 10 delen en 3 pagina's verder ( om maar niet te spreken van alle vorige aanslagen de afgelopen jaren ) heb je zelf in de hand of je iets hebt opgestoken .
Nou, verras me en laat eens wat bewijs zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')