Alleen mensen met 'n bepaalde perspectief/denkbeeld kunnen het zien.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En wáárom denk je dat het leugenaars zijn?
Ah, zoiets als de platte aarde maar dan achterlijker.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Alleen mensen met 'n bepaalde perspectief/denkbeeld kunnen het zien.
Dat is een argumentatie van lik mijn neus.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Alleen mensen met 'n bepaalde perspectief/denkbeeld kunnen het zien.
Maar dan niks te maken met de flat earth discredit by association PsyOp.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, zoiets als de platte aarde maar dan achterlijker.
Nee, tis 'n argumentatie dat 't zonder van m'n tijd om 't nogmaals te uitleggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een argumentatie van lik mijn neus.
Ah oke.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar dan niks te maken met de flat earth discredit by association PsyOp.
We doen wat we horen te doen , nooit meer zomaar elk verhaal voor waar aannemen wat uit bepaalde bronnen komt van eerdere leugenaars en politieke toneelspelers .quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom zouden we 'fatsoen' hebben voor mensen die we denken leugenaars zijn?
Maar wel elk verhaal aannemen voor waarheid zolang het van YouTube of 1 of ander vaag blogje komtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:39 schreef Summers het volgende:
[..]
We doen wat we horen te doen , nooit meer zomaar elk verhaal voor waar aannemen wat uit bepaalde bronnen komt van eerdere leugenaars en politieke toneelspelers .
Ja,we zijn geconditioneerd om empathie te hebben voor slachtoffers...ook als 't acteurs op TV zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:39 schreef Summers het volgende:
[..]
We doen wat we horen te doen , nooit meer zomaar elk verhaal voor waar aannemen wat uit bepaalde bronnen komt van eerdere leugenaars en politieke toneelspelers .
Dat is heel normaal als mens zijnde!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja,we zijn geconditioneerd om empathie te hebben voor slachtoffers...ook als 't acteurs op TV zijn.
Zelf reden waarom sommige mensen huilen bij trieste, emotionele, sentimentele movies bvb.
En toch ook weer niet , soms moet je eerst een deur dichtdoen voordat een andere opengaat .quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een argumentatie van lik mijn neus.
Zoals iemand voor van alles uitmaken omdat hij in een taxi staptquote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:18 schreef Summers het volgende:
[..]
En toch ook weer niet , soms moet je eerst een deur dichtdoen voordat een andere opengaat .
In hokjes denken ipv out of the box is ook geen waarheid maar iets waar je persoonlijk voor kiest .
Als het goed is word je wereldbeeld constant bijgesteld door nieuwe informatie , dat heb je zelf in de hand .
Ik heb nog steeds geen echte gewonden gezien, jij e.a. hebben wel (in jouwe perspectief) gewonden gezien. 'Discusseren' daar over heel weinig nut heeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zoals iemand voor van alles uitmaken omdat hij in een taxi stapt
Het is wel geconditioneerd om minder te voelen voor een bepaalde groep door institutioneel racisme bijvoorbeeld . Dan keer je je juist tegen je normale staat van zijn en ga je voelen en denken zoals je bent geconditioneerd .quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is heel normaal als mens zijnde!
Oh jawel hoor, Ik probeer me in jou perspectief te verdiepen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen echte gewonden gezien, jij e.a. hebben wel (in jouwe perspectief) gewonden gezien. 'Discusseren' daar over heel weinig nut heeft.
Waarschijnlijk is dat inderdaad 'n definitie van 'n explosie:quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zet er een * explosie want een explosie is er breed te meten.
Een explosie of ontploffing is een plotselinge vergroting van het volume van een hoeveelheid materie en het vrijkomen van energie op een gewelddadige manier, gewoonlijk gepaard gaand met het ontstaan van hoge temperaturen en het vrijkomen van gassen. Een explosie veroorzaakt schokgolven in het medium waarin hij optreedt. Explosies worden als deflagraties gecategoriseerd als de schokgolven subsonisch zijn en als detonaties als ze supersonisch zijn.
Klopt dit?
En als dit niet klopt moet je met een hele goeie onderbouwing komen dat het niet correct is.
Waarom moet je de tekst dan nog eens opzoeken?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat inderdaad 'n definitie van 'n explosie:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Explosie
Je kan ook gewoon de link plaatsen, maar ik wist al wat 'n explosie is dankje.
Wikipedia is ook wat meer betrouwbaar dan wat jij in je eigen woorden zou schrijven.
Uiteraard. Zo hoef je alleen op wikipedia te kijken om te weten hoe de vork in de steel zit wat betreft 9/11, amirite?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de link plaatsen, maar ik wist al wat 'n explosie is dankje.
Wikipedia is ook wat meer betrouwbaar dan wat jij in je eigen woorden zou schrijven.
Om te zien van waar je copy en paste komt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom moet je de tekst dan nog eens opzoeken?
Maar even terug komend op de vragen die er in gesteld worden?
want? explosieven werken anders?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Om te zien van waar je copy en paste komt.
Nee - zonder van m'n tijd.
Oftewel, na 10 delen en 3 pagina's is men nog geen steek opgeschoten in het bewijzen van de hoax.quote:
En hoe heb je dat vastgesteld?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen echte gewonden gezien.
Praat voor jezelf man , 10 delen en 3 pagina's verder ( om maar niet te spreken van alle vorige aanslagen de afgelopen jaren ) heb je zelf in de hand of je iets hebt opgestoken .quote:Op maandag 13 juni 2016 00:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oftewel, na 10 delen en 3 pagina's is men nog geen steek opgeschoten in het bewijzen van de hoax.
Je zou bijna gaan denken dat er geen bewijs is.
Nou, verras me en laat eens wat bewijs zien.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Praat voor jezelf man , 10 delen en 3 pagina's verder ( om maar niet te spreken van alle vorige aanslagen de afgelopen jaren ) heb je zelf in de hand of je iets hebt opgestoken .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |