quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus ik lijk op een man behalve dat ik geen penis heb, oke bedankt
Oh wacht, jij zeg me zonder make up he, ja misschien dan wel HIAHOAHOAAOHAO
hahahahaha, oh blonde mij is wel beterquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik haar eerst met jou bezig zag, maar vervolgens ging je broek uit en was er een grote piemel
Was wel de blonde jou.
Apeldoorn?!quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:25 schreef supersof het volgende:
ik heb trouwens een stage en ik ben suuuuuuper blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:25 schreef supersof het volgende:
ik heb trouwens een stage en ik ben suuuuuuper blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was rare droom, omdat ze wist dat ik aan het kijken was.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahaha, oh blonde mij is wel beter
Leuke droom welkwam ze klaar?
hahaahahhaahquote:
wow waarom droom je over grote piemelsquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik haar eerst met jou bezig zag, maar vervolgens ging je broek uit en was er een grote piemel
Was wel de blonde jou.
Oh, ahahahahahaquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk.
[..]
Was rare droom, omdat ze wist dat ik aan het kijken was.
Ze pijpte jou, maar je kwam niet klaar.
Superrr nice Sofjequote:
Geen ideequote:Op woensdag 25 mei 2016 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wow waarom droom je over grote piemels
Je had via internet gekocht?quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een grote piemel gekocht, schrok ervan hoe groot die is hahahaaha
jaquote:
Ik zag die dingen vanmiddag in de vitrine bij de kijkshopquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een grote piemel gekocht, schrok ervan hoe groot die is hahahaaha
Piemels?quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zag die dingen vanmiddag in de vitrine bij de kijkshop
daar had ik niet op gerekend
Hoe is dat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:30 schreef Mortaxx het volgende:
Toen ik paar maanden niet had gefapt had ik opeens natte droom :s
Ja, in de winkel is wel vies duur.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
Ben volgens mij echt 1x in sekswinkel (Christine le duc oid) en dat was echt niks. En duur, dus online
dat onthou je gewoon. Maar ik onthou eigenlijk altijd wel mijn dromenquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Piemels?![]()
[..]
Hoe is dat?![]()
Hoe word je dan wakker? En heb je dan meteen door dat je natte droom had? Onthou je dat, of is t gewoon nattig?
Heb je er eentje nodig?quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja
blijkbaar tegenwoordig overal verkrijgbaar
Vast niet, want je droomt echt mega veel in je slaap. En je kunt sowieso niet zeggen dat je alles onthoudt, want als je het vergeten bent weet je dat dus niet meerquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
dat onthou je gewoon. Maar ik onthou eigenlijk altijd wel mijn dromen
wtf? Dat vind ik ook wel beetje gek. Kijkshop ging toch weg dacht ik trouwensquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja
blijkbaar tegenwoordig overal verkrijgbaar
Waarom word ik dan altijd wakker en weet ik nog waar ik over heb gedroomd. Ik onthou er altijd wel eentje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vast niet, want je droomt echt mega veel in je slaap. En je kunt sowieso niet zeggen dat je alles onthoudt, want als je het vergeten bent weet je dat dus niet meer
Ja, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom word ik dan altijd wakker en weet ik nog waar ik over heb gedroomd. Ik onthou er altijd wel eentje.
Ja dat weet ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet.
Ik weet dat mensen meerdere dromen hebben per nacht, en dat een droom gemiddeld niet langer duurt dan 'n minuut (en een minuut is nog lang)
Dus hoe het werkt snap ik ook nietquote:
Nee hoorquote:
Ja ik vond het ook een beetje raar als je daar met kleine kinderen zou lopen ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wtf? Dat vind ik ook wel beetje gek. Kijkshop ging toch weg dacht ik trouwens
Ja echt raarquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus hoe het werkt snap ik ook niet
Maar is ook gek toch, dat het eigenlijk maar kei kort is
Ja, als je daar nog niks seksistisch in ziet dan loop je daar en dan is het van 'MAMA, waarom staat daar een piemel voor het raam?quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Ja ik vond het ook een beetje raar als je daar met kleine kinderen zou lopen ofzo
Naja goed
Ahwwwquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt raar![]()
Als kind had ik een droom dat ik door een bloemenveld werd achtervolgd door monsters en toen kwam ik een klaproos tegen. En toen ik die plukte, klapte de roos kei hard dicht en werd ik wakker. Dat was zooo raar
Ja het was niet in de etalage hoor, maar in een van de vele vitrines die ze binnen hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, als je daar nog niks seksistisch in ziet dan loop je daar en dan is het van 'MAMA, waarom staat daar een piemel voor het raam?![]()
' wtf
'ja vinden ze mooi'
[..]
Ahwww
Is wel apart.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het was niet in de etalage hoor, maar in een van de vele vitrines die ze binnen hebben
Ooooh, ja dat wordt wel íéts normaler maar alsnog wel ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het was niet in de etalage hoor, maar in een van de vele vitrines die ze binnen hebben
Christine le ducs zijn toch afgeschermd, ramen enzo? Hier wel iigquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel apart.
Hier zit de Christine le Duc naast de snackbar en de ijswinkel. Dus alle kindjes die en patatje of een ijsje gaan halen met hun ouders zien dat.
Wel rare keuze van locatie.
ja he... tenzij het er van buiten allemaal een beetje fatsoenlijk uit ziet want daar ga je toch niet met je kind naar binnenquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel apart.
Hier zit de Christine le Duc naast de snackbar en de ijswinkel. Dus alle kindjes die en patatje of een ijsje gaan halen met hun ouders zien dat.
Wel rare keuze van locatie.
straks voel je niks meer bij nieuwe boys na dat nieuwe apparaat van je :squote:Op woensdag 25 mei 2016 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, ja dat wordt wel íéts normaler maar alsnog wel ja.
[..]
Christine le ducs zijn toch afgeschermd, ramen enzo? Hier wel iig
quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
straks voel je niks meer bij nieuwe boys na dat nieuwe apparaat van je :s
Je ziet niet superveel, maar wel genoeg dingen die niet gepast zijn voor een kind.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, ja dat wordt wel íéts normaler maar alsnog wel ja.
[..]
Christine le ducs zijn toch afgeschermd, ramen enzo? Hier wel iig
Is ze verkaasdquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Hollandforyou weer leeggekocht voor mama.
Die winkel heeft een goede klant in Polen zitten.
Ze houdt van Conimex spullen en drop.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs gehaald bij gemeente en omg what a nice feeeelinggggg
wow dan mocht je nog helemaal niet rijden toen je aanrijding hadquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
lekker hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Hollandforyou weer leeggekocht voor mama.
Die winkel heeft een goede klant in Polen zitten.
chinezen exporteren wel massaal nederlands melkpoeder spulquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze houdt van Conimex spullen en drop.
En ze is er heilig van overtuigd dat babyspullen uit Nederland het beste is ter wereld.
vooral die bambix, olvarit, liga, roosvicee/diksapquote:
gewoon nakkie nemenquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik koffie moet gaan leren drinken.
Ik ben in de middag vaak zo ontzettend moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |