SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar zoquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:00 schreef BaardaapAd het volgende:
Oh ... ik dacht dat TS bedoelde dat het gezicht van een van die groene varkentjes verdacht veel op het gezicht van Knol lijkt .....
quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:02 schreef DrDentz het volgende:
Mijn vriendin (9) wil al die films in het Nederlands zien, ik ben dus gedwongen om binnenkort naar Enzo Knol te luisteren.
Maar je mag haar na afloop wel kussen ?quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:02 schreef DrDentz het volgende:
Mijn vriendin (9) wil al die films in het Nederlands zien, ik ben dus gedwongen om binnenkort naar Enzo Knol te luisteren.
Ik wil gewoon in een Enzo Knol-vrij land leven.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:22 schreef Rekkie het volgende:
Nou èn? Dan kijk je toch niet? Of kijk je de Engelse versie?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:11 schreef schrijfveer het volgende:
Ik wil gewoon in een Enzo Knol-vrij land leven.
Gewoon die bitch klappen als ze niet doet wat jij wilt (of haar zakje skittles afpakken). Naar goed voorbeeld van de profeet van de religie van de vredequote:Op woensdag 25 mei 2016 11:02 schreef DrDentz het volgende:
Fair enough dat hij bekend is geworden zonder beroemde ouders, maar dat neemt niet weg dat Enzo net zoals kinderen van BN'ers zich bezig houdt met dingen waar ik nou niet van denk: wat knap van hem. Daar komt bij dat jezelf goed kunnen verkopen niet bepaald iets bijzonders is. Meerdere onbekende mensen hebben die eigenschappen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:46 schreef PietPossum het volgende:
Toch goed gedaan: de doelgroep van de NL-talige variant van deze film, kent Enzo wel, de oudere doelgroep voor de Engelstalige variant, wordt niet lastig gevallen met Enzo Knol.
Verder heeft Enzo het best knap gedaan: hij is tenminste niet bekend omdat ie 'zoon van' of een talentloze lutser is van een Oh Oh Cherso, maar gewoon omdat hij als een van de weinig inzag hoe hij een nieuwe generatie kon aanspreken.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:02 schreef DrDentz het volgende:
Netjes!quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:02 schreef DrDentz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |