Je moet zo foto doen als ik had.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor soort fotos heb jij op je profiel?
ja af en toe 😇 maar tegenwoordig weinig. Twee weken terug 1 en dan het jaar ervoor 2 😂quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij al eens een date gefixt via Tinder dan?
quote:
Dan kan je nog beter de brandstof van het vliegtuig opdrinkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze schenken ze bij malaysia airlines.
Die had opgekund in 1 vlucht.
hnnng.
Ik drink niets helaas.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter de brandstof van het vliegtuig opdrinken
Whiskey bah bah bah
zitten nu heel veel neppe wijven op die ergens op universiteiten in Amerika zitten enzoquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja af en toe 😇 maar tegenwoordig weinig. Twee weken terug 1 en dan het jaar ervoor 2 😂
Twee jaar geleden was Tinder echt veel beter
ik drink speciaalbier op zijn tijd, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink niets helaas.
Maar het was wel leuk geweest.
ja en dan hebben ze een virus op hun telefoon en moet je een andere app downloadenquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zitten nu heel veel neppe wijven op die ergens op universiteiten in Amerika zitten enzoTerwijl de afstand gewoon staat op binnen Nederland.
Tinder en ik zijn geen goed huwelijk wat dat betreftquote:
ik swipe ze altijd weg dus ik match niet meer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja en dan hebben ze een virus op hun telefoon en moet je een andere app downloaden
Maar dat waren er vroeger meer. Nu ook veel meer lelijkerds
als je account verwijderd en opnieuw begint heb je aan lopende band matchesquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tinder en ik zijn geen goed huwelijk wat dat betreft
wel eens bijna gehad? Dat je wel al tijdje ging appen en het er misschien van zou komenquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tinder en ik zijn geen goed huwelijk wat dat betreft
misschien kun je fb opzoeken en berichtje sturenquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik swipe ze altijd weg dus ik match niet meer.
Op Happn zitten meer knappe meiden, maar daar had ik in een halfjaar 2 matches dus dat schiet niet op.
Ja heb ik al aantal keer gedaan vroeger. Kan het nog wel eer keer proberen jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je account verwijderd en opnieuw begint heb je aan lopende band matches
gelijk betere picas fixenquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb ik al aantal keer gedaan vroeger. Kan het nog wel eer keer proberen ja
Meeste geven niet eens hun nummer johquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel eens bijna gehad? Dat je wel al tijdje ging appen en het er misschien van zou komen
FB stalken van meisjes op tinder en dan gaan vragen hoe die camping in Italië beviel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je fb opzoeken en berichtje sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |