Dat moet je dan ook gewoon kijkenquote:
natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb de boeken gelezen
Ze versimpelen het gewoon voor de serie
Volgens mij zijn er zoveel seizoenen al geweest dat het niet leuk is om eraan te beginnen want je loopt zwaar achterquote:
Dat heb je zo ingehaald aangezien je na 10 weken nieuwe afleveringen een jaar wacht op een nieuw seizoen dus.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er zoveel seizoenen al geweest dat het niet leuk is om eraan te beginnen want je loopt zwaar achter
je kan toch paar afleveringen per keer kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er zoveel seizoenen al geweest dat het niet leuk is om eraan te beginnen want je loopt zwaar achter
Nee hij doet vaagquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had toch laatst een date?
Neem hem mee
Gvd 10 weken en dan een jaar pauze? Nu snap ik waarom men zo overexcited ging reageren op nieuwe afleveringenquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb je zo ingehaald aangezien je na 10 weken nieuwe afleveringen een jaar wacht op een nieuw seizoen dus.
Ik kan niet bingewatchenquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan toch paar afleveringen per keer kijken
ben je zo weer bij
jij leest ook geen boeken die al een paar jaar uit zijn?quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maakt niet uitquote:
Is wel normaal voor grote seriesquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd 10 weken en dan een jaar pauze? Nu snap ik waarom men zo overexcited ging reageren op nieuwe afleveringen
[..]
Ik kan niet bingewatchen
quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zou jon zijn wederopstanding wel een beetje cheap maken voor een showonly kijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
moet nog steeds laatste seizoen af kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is wel normaal voor grote series
Sherlock-kijkers wachten al bijna 2 jaar denk ik op nieuw seizoen
Als je nu gaat bingen, ben je zo bij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]dont get your hopes upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie de toegevoegde waarde ook niet zo meer voor het plotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2016 00:33:32 ]
Jammer, die episode vind ik juist het leukst.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet nog steeds laatste seizoen af kijken
3 keer in slaap gevallen bij de eerste episode van dat seizoen
niet door de saaiheid, maar dan is het kut om er weer aan te beginnen
arbeidsrechtquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:33 schreef supersof het volgende:
Ik kreeg een Ad:
Hoe regel ik borstvoeding tijdens mijn werk.![]()
![]()
wanneer komt dat weerquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is wel normaal voor grote series
Sherlock-kijkers wachten al bijna 2 jaar denk ik op nieuw seizoen
goede binnenkomerquote:
Niemand die het weetquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
dont get your hopes up
zie de toegevoegde waarde ook niet zo meer voor het plotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |