Dat heb je met LOTR, HP ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat er Sherlock fanfictie is.
Dat is echt heel homo-erotisch geschreven door tienermeisjes.
Ik vind fanfictie heel vaak irritant.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat er Sherlock fanfictie is.
Dat is echt heel homo-erotisch geschreven door tienermeisjes.
Jawel en dan weer terug naar oorspronkelijke bladzijdes om alle details weer verder te lezen maar je weet al hoe het gaat aflopenquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol watDat is toch fucking kut
Dan kan je net zo goed niet meer verder lezen
Die mensen hebben torren in hun hoofd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb je met LOTR, HP ook
Harry die een voetenfetisj heeft en Ginnys tenen oraal bevredigd
Je krijgt wel minder mee van de gedachtegang van een personage, maar opzich zie je dan weer meer de emoties visueel. Zijn allebei een mooi mediumquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
tijdens het lezen van een boek wel, maar bij films/series wordt dat zoooo voorgekauwd dat het niet echt leuk is om je in te levensnap je?
Het stroomt wel echt over van hormonen die verhalen ajquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die mensen hebben torren in hun hoofd.
Wat is dat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie moet de Kushiel's Legacy serie gaan lezen.
TWD is echt heel slecht jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zombie films en series zijn dan inhoudelijk ook vaak van een bijzonder laag niveau
nooit gelezenquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar homo-erotische fanfictie is wel erg raar.
neequote:Op woensdag 25 mei 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Typisch, heb je The Nice Guys al in bios gezien?
Dat was weer ouderwets filmgenot sinds lange tijd
valt wel mee hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En dan op alle scheikundige dingen letten, hellll nah
Aardig goed filmpje op veel vlakken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Typisch, heb je The Nice Guys al in bios gezien?
Dat was weer ouderwets filmgenot sinds lange tijd
quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En dan op alle scheikundige dingen letten, hellll nah
Ik vraag me soms echt af of die mensen wel de boeken hebben gelezen en niet gewoon wat personages hebben gegoogled en daar een verhaal mee verzonnen hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb je met LOTR, HP ook
Harry die een voetenfetisj heeft en Ginnys tenen oraal bevredigd
Film met Russel Crowe en Ryan Gosling, speelt zich af in Los Angeles van jaren 70, heerlijk sfeertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |