abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:03:55 #26
426061 hockeyertje
hva-gelderland
pi_163217216
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:49 schreef Detoerist112 het volgende:
Ik zou Milaan skippen, vond er niet zoveel aan. Ik zou zeggen: geniet van het meer. Ik heb een aantal jaren terug een motorbootje voor een uur gehuurd. Echt een aanrader, zeker bij mooi weer. Genietze
We moeten sowieso een keer naar Milaan om wat spullen op te halen. Dus denk niet dat dat geskipt gaat worden, ook vermaken wij ons tot nu toe in iedere stad wel :).
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:10 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Dat is echt een aanrader inderdaad! Want zo heb je echt een prachtig uitzicht op de bergen en dorpjes. Vorig jaar ook gedaan en was toen wat slechter weer, gelukkig op dat moment geen regen :P

[ afbeelding ]
Boot huren staat inderdaad wel op mijn verlanglijstje, ook een rondje met een kano lijkt mij lekker actief :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 00:45 schreef 18konijn het volgende:
Menaggio is inderdaad het leukste plaatsje aan het Comomeer. Wel veel Duitse toeristen maar van het beschaafde soort. In Pizzeria Lugano hadden ze een paar jaar geleden geweldige houtovenpizza's (dit kan veranderd zijn; alles hangt af van de vaardigheden van de pizzaiolo). De betreurde zanger Robert Long woonde ooit in Menaggio. Je kunt er prachtig wandelen, en boottochtjes op het meer zijn ook leuk.
Mooi, wij hebben ervoor gekozen omdat we een leuk een betaalbaar appartementje konden vinden met uitzicht op het meer :) Wel fijn om te horen dat iedereen enthousiast is over menaggio. Ben wel toe aan de vakantie nu, maar eerst nog even tentamens maken :r :r
pi_163217719
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:03 schreef hockeyertje het volgende:

Boot huren staat inderdaad wel op mijn verlanglijstje, ook een rondje met een kano lijkt mij lekker actief :)

Rondje kano is wel een flinke klus, maar als je daar van houdt :) Bootje huren was trouwens niet heel goedkoop, geloof dat we voor een uurtje wel meer dan 100 euro kwijt waren (je moet ook zelf de brandstof betalen). Was er wel 1 die behoorlijk hard ging (zonder vaarbewijs).
  vrijdag 24 juni 2016 @ 11:51:40 #28
426061 hockeyertje
hva-gelderland
pi_163263987
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:26 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Rondje kano is wel een flinke klus, maar als je daar van houdt :) Bootje huren was trouwens niet heel goedkoop, geloof dat we voor een uurtje wel meer dan 100 euro kwijt waren (je moet ook zelf de brandstof betalen). Was er wel 1 die behoorlijk hard ging (zonder vaarbewijs).
Ja dat had ik ook gevonden inderdaad. Maar hoeven niet helemaal rond ;) Ik ga daar te plaatsen wel een beetje kijken wat er mogelijk is.
  maandag 27 juni 2016 @ 20:58:40 #29
426061 hockeyertje
hva-gelderland
pi_163351429
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:26 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Heb nu een bootverhuur gevonden die aan de noordkant zit. Leuk bootje voor een goede prijs. Zelf zit ik te denken om hem 3 uur te huren voor 75 euro. Het gaat om een rubber boot die geschikt is voor 5 personen en een schaduw plek op te creëren is. Ook heeft het bootje een zwemtrapje. Een uur is 50 euro en 2 uur 65 euro. 4 uur is 90. 6 uur 130. Wat raad jij aan om te doen?
pi_163353737
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 20:58 schreef hockeyertje het volgende:

[..]

Heb nu een bootverhuur gevonden die aan de noordkant zit. Leuk bootje voor een goede prijs. Zelf zit ik te denken om hem 3 uur te huren voor 75 euro. Het gaat om een rubber boot die geschikt is voor 5 personen en een schaduw plek op te creëren is. Ook heeft het bootje een zwemtrapje. Een uur is 50 euro en 2 uur 65 euro. 4 uur is 90. 6 uur 130. Wat raad jij aan om te doen?
Klinkt goed! Ik was alleen met m'n vriendin dus we wilden het niet al te duur maken. In een uur hadden we best een groot deel van het meer afgelegd, maar hebben wel aardig de vaart er in gehouden en niet echt ergens gaan chillen (was ook niet zulk goed weer). Maar met 4 uur heb je zat tijd en lijkt mij zeker niet duur! Zelfs als die boot dan niet vlot gaat kun je al veel van het meer zien.
  maandag 27 juni 2016 @ 21:53:17 #31
426061 hockeyertje
hva-gelderland
pi_163353868
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:49 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Klinkt goed! Ik was alleen met m'n vriendin dus we wilden het niet al te duur maken. In een uur hadden we best een groot deel van het meer afgelegd, maar hebben wel aardig de vaart er in gehouden en niet echt ergens gaan chillen (was ook niet zulk goed weer). Maar met 4 uur heb je zat tijd en lijkt mij zeker niet duur! Zelfs als die boot dan niet vlot gaat kun je al veel van het meer zien.
Ik ga ook met mijn vriendin, het is geen grote boot maar volgens de site kunnen er 5 mensen op. Hij heeft 1 buitenboord motor en 40 PK. Dus denkt dat je wel een beetje vaart kan maken :) Denk dat het dan 3 of 4 uur word, lekker broodjes mee etc :D
pi_163353997
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:53 schreef hockeyertje het volgende:

[..]

Ik ga ook met mijn vriendin, het is geen grote boot maar volgens de site kunnen er 5 mensen op. Hij heeft 1 buitenboord motor en 40 PK. Dus denkt dat je wel een beetje vaart kan maken :) Denk dat het dan 3 of 4 uur word, lekker broodjes mee etc :D
40pk moet zeker genoeg zijn! Goede prijs, jammer dat wij die toen niet waren tegengekomen ;) Wij zaten wel aan het noorden (in Domaso hadden we een huisje).
  maandag 27 juni 2016 @ 21:57:36 #33
426061 hockeyertje
hva-gelderland
pi_163354041
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:56 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

40pk moet zeker genoeg zijn! Goede prijs, jammer dat wij die toen niet waren tegengekomen ;) Wij zaten wel aan het noorden (in Domaso hadden we een huisje).
http://www.comolakeboats.it zelfs met Nederlandse site.... Maar kan mij voorstellen dat het daar te plekken lastiger vinden is.
pi_163354175
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:57 schreef hockeyertje het volgende:

[..]

http://www.comolakeboats.it zelfs met Nederlandse site.... Maar kan mij voorstellen dat het daar te plekken lastiger vinden is.
Ziet er goed uit ja! En dan vooral die modellen op de pics :D Wij hadden iets wat leek op die 7-persoons. Ik denk wel dat je op tijd moet reserveren, al ziet het er wel uit alsof ze veel bootjes hebben.
pi_163354232
Zie nu net dat wij echt heel dichtbij zaten haha, we zijn er zelfs heen gelopen. Maar toen heb ik geen boten gezien, dus misschien is het nieuw daar.
  maandag 27 juni 2016 @ 22:04:00 #36
426061 hockeyertje
hva-gelderland
pi_163354297
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:01 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Ziet er goed uit ja! En dan vooral die modellen op de pics :D Wij hadden iets wat leek op die 7-persoons. Ik denk wel dat je op tijd moet reserveren, al ziet het er wel uit alsof ze veel bootjes hebben.
Als wij in frankrijk zitten laat ik mijn vriendin die italiaans kan bellen. Dan hebben wij een beetje zicht op het weer, niet dat je met rotweer op zo een boot zit ;) Maar denk wel ruim een week van te voren reserveren inderdaad.
pi_163354383
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:04 schreef hockeyertje het volgende:

[..]

Als wij in frankrijk zitten laat ik mijn vriendin die italiaans kan bellen. Dan hebben wij een beetje zicht op het weer, niet dat je met rotweer op zo een boot zit ;) Maar denk wel ruim een week van te voren reserveren inderdaad.
Oooh da's zeker handig ja! Het weer kan daar wel snel omslaan door de bergen, dus dat blijft altijd wel lastig. Maar leuk hoor, met zo een bootje daar cruisen op het water! Zou er zo weer heen willen :)
  maandag 27 juni 2016 @ 22:10:31 #38
426061 hockeyertje
hva-gelderland
pi_163354570
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:06 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Oooh da's zeker handig ja! Het weer kan daar wel snel omslaan door de bergen, dus dat blijft altijd wel lastig. Maar leuk hoor, met zo een bootje daar cruisen op het water! Zou er zo weer heen willen :)
Ja ik heb er ook echt super veel zin in, heb jij deze zomer nog plannen? Over 3 weken en 6 dagen vertrek ik eindelijk richting Frankrijk :D Mij lijkt zo bootje huren ook super gaaf, maar eerst kwam ik alleen 100 euro per uur tegen en dat vond ik toch net wat te veel.
pi_163355515
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:10 schreef hockeyertje het volgende:

[..]

Ja ik heb er ook echt super veel zin in, heb jij deze zomer nog plannen? Over 3 weken en 6 dagen vertrek ik eindelijk richting Frankrijk :D Mij lijkt zo bootje huren ook super gaaf, maar eerst kwam ik alleen 100 euro per uur tegen en dat vond ik toch net wat te veel.
Ja die 100 euro per uur hadden wij dus, die jij hebt gevonden is echt goed te betalen! Wij hadden het destijds via de mobiel gezocht toen we er al waren.

Ik heb in dit topic al wat geplaatst. Misschien voor jou ook leuk aangezien je met de auto gaat (lijkt mij). Zelf weet ik het nog niet, wil wel graag naar Noorwegen dus even kijken of m'n vriendin dat ook wilt. Vooral veel in de auto zitten wordt het dan, maar wel prachtig uitzicht daar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')