Ziet er gaaf uit, is wel een flink eindje rijden voor een uitstapje in de zomervakantie. Maar hij staat genoteerd, misschien niet dit jaar maar het jaar eropquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:57 schreef BrandX het volgende:
Als je het leuk vindt een mooie oude stad te bezoeken zou ik Bergamo absoluut bezoeken! Met name het hoger gelegen oude gedeelte is echt tof en mooi.
scheelt niet zo veel met milaan toch? Half uurtje?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:06 schreef hockeyertje het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit, is wel een flink eindje rijden voor een uitstapje in de zomervakantie. Maar hij staat genoteerd, misschien niet dit jaar maar het jaar eropLeuke tip, drankje
Ben benieuwdquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:06 schreef MaJo het volgende:
Mijn ouders zijn vorige week teruggekomen, zal vragen of ze nog tips hebben
Ik heb het gevraagd en ze zaten bij Lecco. Dit schijnt een leuk stadje te zijn en is een uur vanaf waar jij zit. Op de foto's ziet het er prachtig uit. Aan het meer, tussen de bergen met een pittoresk haventje.quote:
Lecco wil ik inderdaad nog even gaan kijken. Misschien met de boot maar dat zoek ik daar te plekke wel uit. Mijn vriendin kan vloeiend italiaanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd en ze zaten bij Lecco. Dit schijnt een leuk stadje te zijn en is een uur vanaf waar jij zit. Op de foto's ziet het er prachtig uit. Aan het meer, tussen de bergen met een pittoresk haventje.
Ook Bergamo is fantastisch, weet ik nog van vroeger
Wij doen het net anders maar misschien ook leuk voor volgende keer (tip!). Zelf ga ik met mijn vriendin van 4 tot 15 augustus naar italie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:50 schreef hockeyertje het volgende:
Beste mede fokkers!
Samen met mijn vriendin ga ik deze zomer naar het Comomeer. Wij zitten in het plaatsje Menaggio. Nu zijn we een beetje dingen aan het uitzoeken om daar in de omgeving te doen.
We zitten al te denken aan een dagje Milaan en Lugano (Zwitserland).
Wij zitten vanaf woensdag 3 augustus tot en met vrijdag 13 augustus in Menaggio
Bedankt voor de tips
Ik vind zelf road trippen wel leuk maar mijn vriendin houd er niet van om iedere keer haar spullen in te pakken.....quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wij doen het net anders maar misschien ook leuk voor volgende keer (tip!). Zelf ga ik met mijn vriendin van 4 tot 15 augustus naar italie.
Onze eerste overnachting is in Laglio. (vlakbij Menaggio). Had ook naar Menaggio gekeken maar kon niks vinden dat een beetje te betalen is voor slechts 1 nachtje.
Daarna gaan we 3 dagen Lucca, 3 dagen Sienna, 3 dagen San Gimignano en dan via Freiburg weer naar huis.
Ik zou overigens ook een keer de oversteek maken naar Bellagio als ik jou was
Nieuwe vriendin zoeken of compromis sluiten, eens in de drie dagen verkassen!quote:Op zondag 19 juni 2016 19:56 schreef hockeyertje het volgende:
[..]
Ik vind zelf road trippen wel leuk maar mijn vriendin houd er niet van om iedere keer haar spullen in te pakken.....
Lijkt mij een leuke optie, ben zelf wel van het sturen. Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 17 juni 2016 03:37 schreef bluemoon23 het volgende:
Houd je van een beetje autorijden op bergpassen ?
De Splugenpass in Zwitserland is 90km verderop, op de terugweg kun je de San Bernardino pas nog meenemen.
http://www.comomeeritalie.nl/activiteiten/autotochten/splugenpas/
Er staan trouwens nog wel meer tips op die site.
Weet niet zeker of ik dat kan, heb (gelukkig/helaas) een huur auto dus zal mij alleen het eigenrisico kosten. Maar misschien dat ik voor de zekerheid een oud deken ofzo achterin gooi....quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:06 schreef emil23 het volgende:
Mijn tip, zorg dat je je auto onder dak kunt parkeren. Het kan ontzettend spoken in de tweede helft van de zomer in die omgeving. Hagelstenen als golfballen!
Compromis is er al, we zitten hiervoor 9 dagen in frankrijkquote:Op zondag 19 juni 2016 20:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Nieuwe vriendin zoeken of compromis sluiten, eens in de drie dagen verkassen!
Dat is echt een aanrader inderdaad! Want zo heb je echt een prachtig uitzicht op de bergen en dorpjes. Vorig jaar ook gedaan en was toen wat slechter weer, gelukkig op dat moment geen regenquote:Op maandag 20 juni 2016 15:49 schreef Detoerist112 het volgende:
Ik zou Milaan skippen, vond er niet zoveel aan. Ik zou zeggen: geniet van het meer. Ik heb een aantal jaren terug een motorbootje voor een uur gehuurd. Echt een aanrader, zeker bij mooi weer. Genietze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |