Mijn complimenten dat je hem nog niet geslagen hebt met een baksteen, ik zou willen dat ik ook maar een kwart van je geduld had.quote:Hij vind het dan nog steeds gruwelijk vervelend en haalt het onderwerp die avond nog wel een keer of 3 aan
Uiteindelijk was dat een best wel grote factor dat m'n relatie stuk is gelopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:17 schreef TheShecster23 het volgende:
@Bredebroeder: dat klinkt best hetzelfde ja...
hoe heb jij dat uiteindelijk met je vriendin opgelost? Hoe heeft ze jou aan het praten gekregen?
Niet dat je niet blij moet zijn met zo een handreiking, maar je kinderhand is wel erg snel gevuld als dit je al op een wolkje brengt. Want eigenlijk is er geen kut opgelost.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:15 schreef TheShecster23 het volgende:
Nou een wonder gebeurde zojuist. Hij zei omdat ik niet zo fit was dat ik morgen maar in huis moest blijven van het werk. Ik hoef niet te werken morgen en zei dus goh je luisterd altijd zo goed naar mij heje neemt me wel lekker serieus zo. En toen liep ik weg ik wilde de was nog opvouwen en wegstrijken.
Vraagt ie me kom je zo naar beneden film kijken? Dus ik zei nee ik ben aan het strijken. Niet uit protest maar gewoon echt omdat er nog veel ligt.
Komt hij boven en bied zomaar zijn verontschuldigingen aan en dat hij gefrustreerd was om zijn werk.
Kijk... Nu zit ik dus weer op mijn wolkje he. Tot het weer gebeurd natuurlijk
Hey wat herkenbaar alweer!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:00 schreef TheShecster23 het volgende:
@postbus100 uit ervaring weet ik dat zoiets averechts werkt
@bredebroeder wow oke dat is inderdaad best heftig... Zon gesprek beginnen met hem is best lastig aangezien hij vaak "geen zin heeft in dat gezeur" en dan volledig in de verdediging schiet. Ik moet daar echt mijn momenten voor uitkiezen en dan komt er vaak zo'n waslijst aan dingen die hem dwarszitten uit buiten onze relatie dat ik me genoodzaakt voel hem hier dan eerst in te steunen en aan te horen en er daarna vaak geen tijd overblijft voor onze gezamenlijke perikelen.
Goede actie van hem, maar praat erover. Je kan ver gaan bij iemand waarvan je houd, let op zijn reactie als je suggereert dat het misschien angst is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:15 schreef TheShecster23 het volgende:
Nou een wonder gebeurde zojuist. Hij zei omdat ik niet zo fit was dat ik morgen maar in huis moest blijven van het werk. Ik hoef niet te werken morgen en zei dus goh je luisterd altijd zo goed naar mij heje neemt me wel lekker serieus zo. En toen liep ik weg ik wilde de was nog opvouwen en wegstrijken.
Vraagt ie me kom je zo naar beneden film kijken? Dus ik zei nee ik ben aan het strijken. Niet uit protest maar gewoon echt omdat er nog veel ligt.
Komt hij boven en bied zomaar zijn verontschuldigingen aan en dat hij gefrustreerd was om zijn werk.
Kijk... Nu zit ik dus weer op mijn wolkje he. Tot het weer gebeurd natuurlijk
Dit idd, lijkt me meer een klusje voor de psycholoog.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:35 schreef Lienekien het volgende:
Zij is natuurlijk niet de hulpverlener van haar vriend.
Nee, maar ze kan het wel proberen. Lukt het niet, kun je een psycholoog inschakelen, maar dat werkt alleen als hij ook mee wilt werken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:35 schreef Lienekien het volgende:
Zij is natuurlijk niet de hulpverlener van haar vriend.
Sex vind ik eigenlijk wel een op zich staand dingetje. Wil hij minder vaak sex omdat hij haar niet aantrekkelijk meer vind? Of wil hij minder vaak sex omdat het allemaal te gewoon is geworden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:25 schreef Markeerstift het volgende:
Klinkt niet heel erg als een leuke relatie zo. Je geeft zelf aan dat je minder zin in seks hebt.. komt dat hierdoor? Iedereen zijn eigen libido natuurlijk, maar als je minder intimiteit wil en dat met hem te maken heeft zou ik bij jezelf te raden gaan of je er wel happy mee bent. Ben je als je kijkt naar je relatie er wel gelukkig mee? Versterken jullie elkaars slechte kanten?
Misschien kun jij hem daar ook een beetje in helpen door anders in te steken. Wacht niet tot de gemoederen oplopen, maar check tussentijds hoe het gaat. Kijk of je het makkelijker kan maken dat hij zich kan en durft te uiten om zo zijn ei kwijt te kunnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:00 schreef TheShecster23 het volgende:
@bredebroeder wow oke dat is inderdaad best heftig... Zon gesprek beginnen met hem is best lastig aangezien hij vaak "geen zin heeft in dat gezeur" en dan volledig in de verdediging schiet. Ik moet daar echt mijn momenten voor uitkiezen en dan komt er vaak zo'n waslijst aan dingen die hem dwarszitten uit buiten onze relatie dat ik me genoodzaakt voel hem hier dan eerst in te steunen en aan te horen en er daarna vaak geen tijd overblijft voor onze gezamenlijke perikelen.
Hij geeft dus blijk van enige oplettendheid richting jou en dat 'beloon' je met nog eens te benadrukken dat hij niet zo goed naar je luistert en jou niet serieus zou nemen. Dat bovenop shit op werk zal geen erecties in de hand werken, maar hem gewoon nog meer erop wijzen dat hij op meerdere punten aan het falen is. En dan loop je ook nog weg zonder iets te zeggen..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:15 schreef TheShecster23 het volgende:
Het zou voor hem begrijpelijker en minder als een afwijzing cq afstraffing aan kunnen voelen als je dat laatste erbij hebt gezegd. Misschien is dit zijn subtiele manier om je uit te nodigen even tot rust te komen en gewoon samen te zijn. Dat zou ook mee kunnen spelen in zijn aan jou hangen, een stukje bevestiging zoeken en krijgen..quote:Vraagt ie me kom je zo naar beneden film kijken? Dus ik zei nee ik ben aan het strijken. Niet uit protest maar gewoon echt omdat er nog veel ligt.
vanuit de voorbeelden die je noemt komt hij over als behoorlijk instabiel en nogal afhankelijk, terwijl je de indruk wekt dat jij alles doet in het huishouden...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |