Ik was in de AH, wilde jou wel warm houden hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik stond te trillen in de albert heijn
dat was niet best
Hoebedoelje?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Een open relatie?Ik weet niet of ik dat zou kunnen.
Nou ja inderdaad zeg!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij gaat niet neuken zei 'ie al, enkel naast elkaar slapen. Trouwe labrador die Renesite.
Wutquote:
ahwquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was in de AH, wilde jou wel warm houden hoor.![]()
En als je nou ineens wakker wordt en de collega heeft per ongeluk z'n mond rondom je pener gemanoeuvreerd, wat dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoebedoelje?
[..]
[..]
Nou ja inderdaad zeg!
Dan zeg ik 'Eh, dude, wat doe je? Zal je niet eerst vragen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En als je nou ineens wakker wordt en de collega heeft per ongeluk z'n mond rondom je pener gemanoeuvreerd, wat dan?
Is je collega ook gay?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan zeg ik 'Eh, dude, wat doe je? Zal je niet eerst vragen?'
Maar je mag niet praten met je mond vol, dat is ook onfatsoenlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan zeg ik 'Eh, dude, wat doe je? Zal je niet eerst vragen?'
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En als je nou ineens wakker wordt en de collega heeft per ongeluk z'n mond rondom je pener gemanoeuvreerd, wat dan?
Ik stond een kwartier buiten te ouwehoeren in een T-shirtje, toen had ik het wel even frisjes ja.quote:
Met iemand anders dan je vriendje?quote:
Of als die collega een enorme hunk is, echt helemaal perfect, en zegt "weet je, ik heb stiekem al maanden een enorme crush op je", terwijl hij met alleen een handdoek om zijn middel dampend uit de badkamer komt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Viesdik?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:59 schreef Rezania het volgende:
Zelfs als er een andere homo naast me ligt gebeurt dan niet.
"Ga godnondejuh met die natte poten van m'n tapijt!"quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:09 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Of als die collega een enorme hunk is, echt helemaal perfect, en zegt "weet je, ik heb stiekem al maanden een enorme crush op je", terwijl hij met alleen een handdoek om zijn middel dampend uit de badkamer komt.
Ik maak maar een grapje natuurlijk. Hoe kan je nou per ongeluk in je slaap je mond om iemands pener doen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik stond een kwartier buiten te ouwehoeren in een T-shirtje, toen had ik het wel even frisjes ja.
[..]
Met iemand anders dan je vriendje?
Slaappijpen, net zoals als slaapwandelen, maar dan anders.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje natuurlijk. Hoe kan je nou per ongeluk in je slaap je mond om iemands pener doen?
Enige wat dik is aan mij hangt tussen mijn benen.quote:
Zou je daarmee weg kunnen komen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:14 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Slaappijpen, net zoals als slaapwandelen, maar dan anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |