abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  CHI shopkeeper dinsdag 24 mei 2016 @ 05:00:50 #1
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_162453200
Zoals de titel al zegt: nú $70 korting op de nieuwe UMI Super, met code bg70$super !

Geldig t/m 31 mei 2016.
pi_162623612
30 mei, maar couponcode kan niet meer gebruikt worden. Erg jammer, want nu was het leuk om deze foon te bestellen. Klopt het dat hij niet meer werkt?
  CHI shopkeeper dinsdag 31 mei 2016 @ 02:45:09 #3
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_162636506
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:47 schreef DIgi-Chick het volgende:
30 mei, maar couponcode kan niet meer gebruikt worden. Erg jammer, want nu was het leuk om deze foon te bestellen. Klopt het dat hij niet meer werkt?
Hi, de telefoon was op dat moment $250 en ik zie dat ie nu is verlaagd naar $220 (heel competitieve business dat Chinashoppen ;) ). Als je er interesse in hebt kan ik kijken of ik em met een coupon alsnog naar $180 (oorspronkelijke kortingsbedrag met de $70 coupon) kan krijgen. Ik wacht je antwoord af. :)
pi_162639527
is dit zo goed als wat gezegd wordt?
  CHI shopkeeper dinsdag 31 mei 2016 @ 11:05:50 #5
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_162639650
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 10:59 schreef edward_v het volgende:
is dit zo goed als wat gezegd wordt?
Hi, wat bedoel je precies met 'dit'? :) De telefoon of de actie?
pi_162639866
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:05 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, wat bedoel je precies met 'dit'? :) De telefoon of de actie?
ik heb op dit moment een samsung s6 edge. samsung is een 'betrouwbaar' merk wat telefoons betreft.

kan ik vergelijkbare kwaliteit verwachten van een dergelijk toestel?
  CHI shopkeeper dinsdag 31 mei 2016 @ 11:30:59 #7
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_162640199
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:16 schreef edward_v het volgende:

[..]

ik heb op dit moment een samsung s6 edge. samsung is een 'betrouwbaar' merk wat telefoons betreft.

kan ik vergelijkbare kwaliteit verwachten van een dergelijk toestel?
Het is uiteindelijk afwachten hoe dit toestel in de praktijk bij dagelijks gebruik gaat presteren, maar dat is met iedere Chinaphone zo. Ik kan wel met zekerheid zeggen dat je geen vergelijkbare kwaliteit kunt verwachten: die conclusie is al te trekken uit de aanschafprijs van beide toestellen, die behoorlijk ver uit elkaar ligt.
Ik heb em net zelf even kort getest, en het ziet er tot nu toe allemaal prima uit: goede/mooie afwerking, scherm reageert goed, fingerprintscanner doet het goed, enz. Gecombineerd met leuke specs lijkt het dus een prima Chinaphone te zijn. Maar geen high-end toestel als jouw Samsung. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Banggood op 31-05-2016 11:38:38 ]
pi_162640402
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:30 schreef Banggood het volgende:

[..]

Het is uiteindelijk afwachten hoe dit toestel in de praktijk bij dagelijks gebruik gaat presteren, maar dat is met iedere Chinaphone zo. Ik kan wel met zekerheid zeggen dat je geen vergelijkbare kwaliteit kunt verwachten: die conclusie is al te trekken uit de aanschafprijs van beide toestellen, die behoorlijk ver uit elkaar ligt.
Ik heb em net zelf even kort getest, en het ziet er tot nu toe allemaal prima uit: goede/mooie afwerking, scherm reageert goed, fingerprintscanner doet het goed, enz. Gecombineerd met goede specs lijkt het dus een prima Chinaphone te zijn. Maar geen Samsung. :)
wat is het kenmerkend voor een chinaphone?

wat zijn de zwaktes ten opzichte van een samsung? Is het camera? Is het reactiesnelheid op den duur? Updates?

Is er wel wellicht naslagwerk voor een 'newbie' als ik om bij te lezen wat ik van een dergelijk toestel mag verwachten
  CHI shopkeeper woensdag 1 juni 2016 @ 04:07:41 #9
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_162661056
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:39 schreef edward_v het volgende:

[..]

wat is het kenmerkend voor een chinaphone?

wat zijn de zwaktes ten opzichte van een samsung? Is het camera? Is het reactiesnelheid op den duur? Updates?

Is er wel wellicht naslagwerk voor een 'newbie' als ik om bij te lezen wat ik van een dergelijk toestel mag verwachten
Ik raad je aan om het telefoontopic te volgen, want daarin wordt alles wat Chinaphone-gerelateerd is besproken. ;)
pi_162662767
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:30 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik heb em net zelf even kort getest, en het ziet er tot nu toe allemaal prima uit: goede/mooie afwerking, scherm reageert goed, fingerprintscanner doet het goed, enz. Gecombineerd met leuke specs lijkt het dus een prima Chinaphone te zijn. Maar geen high-end toestel als jouw Samsung. :)
Waar ik benieuwd naar ben:
- hoe is de gps (die was bagger in de Umi Touch)?
- hoe is de camera (ook bagger in de Umi Touch)?
  woensdag 1 juni 2016 @ 11:06:39 #11
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162663987
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 10:06 schreef marco_sire het volgende:

[..]

GPS was juist goed op de unit die ik gereviewd heb:
quote:
De GPS van het toestel is erg goed te noemen. Binnen no-time heeft het toestel een fix met ruim 15 satellieten. Mede doordat er ondersteuning is voor GLONASS (en BeiDou in Azië) is de fix erg stabiel. Uiteindelijk is er weinig tot niets aan te merken op de GPS capaciteiten van het toestel.
WiFi en 4g bereik konden wel beter.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  CHI shopkeeper woensdag 1 juni 2016 @ 11:10:27 #12
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_162664085
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 10:06 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Mijn collega is er inmiddels mee aan de haal, maar als ik nog een mogelijkheid heb om bovenstaande te testen laat ik dat zeker weten.
pi_162664227
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 11:10 schreef Banggood het volgende:

[..]

Mijn collega is er inmiddels mee aan de haal, maar als ik nog een mogelijkheid heb om bovenstaande te testen laat ik dat zeker weten.
Heel graag

quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2016 11:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

GPS was juist goed op de unit die ik gereviewd heb:

[..]

WiFi en 4g bereik konden wel beter.
Mijn unit vond heel snel ook voldoende sattelieten maar zodra ik ging navigeren (Sygic, Tomtom, Maps en Waze) was het een drama: signaal kwijt, naast de weg, lang voordat de rijlocatie werd gevonden. De mijne gaat vandaag retour (ook omdat er een witte vlek op het scherm zat).

Problemen zijn er legio volgens het Umi forum, ik heb waarschijnlijk een -eerste?- slechtere batch.

Hopen op een betere Umi Super!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')