thanks thanks alleen maar lovequote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:24 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
deze column is beter dan die van herman
Ondanks jouquote:
Ha ha ha ha Dreigenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat niet lopen dreigen hé?
Anders kan je me wel DMen
Er schijnt een user in VBL te zijn die users bedreigt via DM, die user schijnt te eindigen op 2 nummers...quote:
Liverpool en Manchester United waren allebei groot in een ander tijdperk. United in de jaren '90, Liverpool in de jaren '70 en '80. Ik vind zelf Manchester United een mooiere club, maar niet het United van tegenwoordig. Clubs worden minder boeiend als ze teveel succes hebben en te commercieel worden. Dat geldt ook voor een club als Barcelona. Was vroeger een mooie club, nu is het voornamelijk een toeristenmagneet.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Oneens dat Liverpool groter is qua traditie, status etc..
United troeft Liverpool nog steeds af qua status( wereldwijd), qua prijzen, qua grootte etc etc
1. United
2. Liverpool
De rest
WTFquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er schijnt een user in VBL te zijn die users bedreigt via DM, die user schijnt te eindigen op 2 nummers...
Just saying..
Die verdient 1500 euro per slecht geschreven stukje. Ik ken m'n plaats als zolder-kamerige uitkeringstrekker.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:51 schreef The_Verve het volgende:
Mag nog niet in de schaduw staan van Youp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |