Ook wanneer Vik lacht graagquote:Op maandag 23 mei 2016 17:36 schreef Revoltant het volgende:
Kan iemand Ramona even afschieten als ze weer zo debiel lacht?
Bij voorbaat dank.
Waarom in Utopia willen als je benen spreiden en je vol laten blaffen het hoogst haalbare voor je is?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:35 schreef lonneberga het volgende:
[..]
waarom niet zo'n wipcaravan erbij,wil je neuken ga je dat toch lekker daar doen,heeft niemand er last van.
Vroeger stond er altijd zo een bij Zestienhoven,als kind dacht ik dat het een snackcar was,en mijn moeder wilde er nooit stoppen
Jaloers op Bas, maar die kan daar tegen. Dus pakken ze Do.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Mag schijnbaar niet van Talpa, en ook daar zal denk ik dan wel wat jaloezie uit voortkomen
quote:Op maandag 23 mei 2016 17:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind haar niet knap, op de Montmartre moeten ze hun best doen om de karikatuur weer een beetje normaal te laten lijken
Ja ben ik het ook wel mee eens.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:37 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Jaloers op Bas, maar die kan daar tegen. Dus pakken ze Do.
Cees is daar een voorbeeld van.
Vind ik.
iedereen in de loods vindt dat geweldig ,Ramona haar lach, dus wat doe je dan, ga je dat de hele tijd geforceerd doenquote:Op maandag 23 mei 2016 17:36 schreef Revoltant het volgende:
Bij voorbaat dank.
mankeer je wat aan je handjes?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:36 schreef Revoltant het volgende:
Bij voorbaat dank.
iddquote:Op maandag 23 mei 2016 17:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom in Utopia willen als je benen spreiden en je vol laten blaffen het hoogst haalbare voor je is?
1 per seconden...valt mee tochquote:
de presentator he, enorm talentquote:Op maandag 23 mei 2016 17:40 schreef Disana het volgende:
Wat een vervelende streams met dat monotone tellen.
Oh ik vind GJ wel sympathiek, maar dat tellen tot 214 is gewoon heel vervelend om aan te horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |