SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
Shireen is er nu helemaal vanaf heb ik gehoord.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het KAN wel, het is Stannis ook gelukt met Shireen
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:56 schreef Voszje het volgende:
Hoe Tormund weer naar Brienne keek...De man die slechts een wenkbrauw nodig heeft om 1000 woorden te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke? die in dat toneelstuk?quote:Op maandag 23 mei 2016 15:05 schreef tralalala het volgende:
Die chick had wel de perfecte tetten zeg.
Shireen was een kind. Volgens mij zijn volwassen met greyscale gewoon fucked.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het KAN wel, het is Stannis ook gelukt met Shireen
Ze zijn gevlugd met de beste schepen en Tara heeft zich natuurlijk voor het vaarvolk al volledig bewezen door ze te leiden. Die ander was gewoon een beetje piraat aan het spelen in de wereld. Denk dus wel dat Tara de harde knakkers mee heeft gekregen en die pipo's van de moot zullen de ironborn variant van politici zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:41 schreef Tanin het volgende:
[..]
De ironborn waarderen kracht, dus dan zou de kingsmoot de vergadering van krachtigsten moeten zijn. Dan zijn theon en Tara dus met de mietjes vertrokken?
Ach, hij vindt ergens in een moeras een oude heks die er gewoon even overheen zeikt en klaar.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Shireen was een kind. Volgens mij zijn volwassen met greyscale gewoon fucked.
een beetje piraat aan het spelenquote:Op maandag 23 mei 2016 15:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze zijn gevlucht met de beste schepen en Tara heeft zich natuurlijk voor het vaarvolk al volledig bewezen door ze te leiden. Die ander was gewoon een beetje piraat aan het spelen in de wereld. Denk dus wel dat Tara de harde knakkers mee heeft gekregen en die pipo's van de moot zullen de ironborn variant van politici zijn.
Dit is dus allemaal opgezet als einddoel he.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
Maar, maar maar. Bran fcked met de tijd. Wat een kutjong! Hij crippled gewoon ff hodor 4 life zodat hij 30 jaar later dood kan gaan. Typisch gevalletje de Flash die Way to soon is..
Ja toch? Hodor wordt gewoon zn hele leven ontnomen zodat hij later de door kan holden. Gewoon': Hold my beer. 30 jaar lang. 30 jaar lang een commando in je hoofd zodat je het kan doen als je dood gaat. Way to go bran. Zelfzuchtige eikelquote:Op maandag 23 mei 2016 15:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dit is dus allemaal opgezet als einddoel he?
Waarom gaan alle eunuchs naar Dany?quote:Op maandag 23 mei 2016 15:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Theon gaat nu gewoon ff deze vloot aanbieden bij danny. Met zn big cock.
edit: dat "kutjong" is bezig de wereld te redden, en Wylis heeft daar een belangrijke speel in gehad.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja toch? Hodor wordt gewoon zn hele leven ontnomen zodat hij later de door kan holden. Gewoon': Hold my beer. 30 jaar lang. 30 jaar lang een commando in je hoofd zodat je het kan doen als je dood gaat. Way to go bran. Zelfzuchtige eikel
Het was maar een grapjequote:Op maandag 23 mei 2016 15:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom gaan alle eunuchs naar Dany?
The Unsullied, Varys, en nu Theon.
De Ironborn haten de Starks/Northerners.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:12 schreef mokkiemok het volgende:
Zouden Yara en Theon ook naar de Wall kunnen gaan?
terug naar Sansa zeg maar.
Theon niet, en zijn ze nu nog wel echt Ironborn?quote:Op maandag 23 mei 2016 15:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De Ironborn haten de Starks/Northerners.
Dat kutjong doet er alles aan om de wereld juist niet te redden. Gewoon ff naar het verleden gaan zonder toezicht. Just for lolz zodat de Night King em kan branden (Ha. Bran, Branden.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
edit: dat "kutjong" is bezig de wereld te redden, en Wylis heeft daar een belangrijke speel in gehad.
Hmm good point.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Theon niet, en zijn ze nu nog wel echt Ironborn?
Ik denk niet dat je gelijk hebt, ik denk dat Bran een belangrijke rol gaat spelen in het verslaan van de WWquote:Op maandag 23 mei 2016 15:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat kutjong doet er alles aan om de wereld juist niet te redden. Gewoon ff naar het verleden gaan zonder toezicht. Just for lolz zodat de Night King em kan branden (Ha. Bran, Branden.)
Het kan best ja. Dat idee van de vloot aanbieden aan Dany was best goed. En een sterke dame als Yara krijgt vanzelf een paar sympathiepunten bij haar mede-feminist.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het was maar een grapjeMaar zou wel wat zijn. Danny heeft dan een heel divers groepje. Ironborn, lannister, dothraaki, slaves, Unsullied etc.
Ik geef Yara meer kans bij Dany dan Euronquote:Op maandag 23 mei 2016 15:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Het kan best ja. Dat idee van de vloot aanbieden aan Dany was best goed. En een sterke dame als Yara krijgt vanzelf een paar sympathiepunten bij haar mede-feminist.
Een belangrijke rol zeker, maar hij doet nou niet echt zijn best om de wereld te redden met deze ondoordachte acties...quote:Op maandag 23 mei 2016 15:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je gelijk hebt, ik denk dat Bran een belangrijke rol gaat spelen in het verslaan van de WW
Exact.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik geef Yara meer kans bij Dany dan Euron
Hij is er dan ook eigenlijk nog lang niet kaar voor, maar tijd is kostbaar. Zeker nuquote:Op maandag 23 mei 2016 15:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Een belangrijke rol zeker, maar hij doet nou niet echt zijn best om de wereld te redden met deze ondoordachte acties...
Waarschijnlijk wel, maar we hebben nog bijna niets van Euron gezien. Of je moet de boeken gelezen hebben.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik geef Yara meer kans bij Dany dan Euron
Enige kans die Euron heeft bij Dany is als ze hem uberhaupt de tijd geeft te praten, en zijn schepen aan neemt om hem vervolgens af te maken, onder het mom van: Ik wil die schepen wel hebben.quote:
By the way. Ik dacht dat die white walkers 3 generals hadden ofzo? Een is er nu dus dood.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Hij is er dan ook eigenlijk nog lang niet kaar voor, maar tijd is kostbaar. Zeker nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |