quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef L3viathan het volgende:
soms zou ik willen dat ik Peter was
wat een gruwelijke eindbaas
https://www.google.nl/map(...).4707503!4d5.5607547quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:34 schreef W00fer het volgende:
Iemand heeft m op YT gezet, gelijk een copyright notice van RTL
Trouwens de auto van Peter![]()
[ afbeelding ]
Dat van dat Swatten had ik nog niet bedacht.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken inderdaad. Ik dacht meer in de richting van mensen die gaan trollen. Iemand swatten was nog nooit zo makkelijkBREIN die hier spontaan een orgasme van krijgt. Maar inderdaad, de adresgegevens van kinderen worden op deze manier belachelijk makkelijk te achterhalen (zei het met een papierspoor, maar toch).
Kwakquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:21 schreef JayHovah het volgende:
Van mij mogen ze iedereen die selfies met duckface postten ritueel levend mummificeren...
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:21 schreef syndroom het volgende:
Was dit de laatste aflevering van het seizoen?
Ja, dat is vaak het geval. Volgens mij is dat ook een van de redenen waarom de politie niets doet/kan doen. Je moet in dat soort gevallen ook eigenlijk niet reageren op je 'stalker'.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:31 schreef Flitskikker het volgende:
In zowat alle afleveringen konden ze de "belager" gewoon blokkeren, niet alleen Melody.
Mwah ik weet niet of dat bij Sophie en die gekke jongen zou helpen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, dat is vaak het geval. Volgens mij is dat ook een van de redenen waarom de politie niets doet/kan doen. Je moet in dat soort gevallen ook eigenlijk niet reageren op je 'stalker'.
Sowieso is het wel handig als iemand die mensen even vertelt dat je berichten/foto's op bijv. Facebook grotendeels kan afschermen en dat je telefoonnummers gewoon kan (laten) blokkeren.
Maarja die doet dan blijkbaar vaak niksquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:39 schreef PaarseStabilo het volgende:
beste wat je kan doen is contact opnemen met de politie voordat er serieuze slachtoffers vallen.
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 31-05-2016 om 09:15:14Om 20:30 uur bij #RTL5 in #InternetpestersAangepakt de escapades van een raadslid uit Aalsmeer die ZICHZELF bedreigde en anderen ruïneerde. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |