Vindt ie alleen maar lekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zal jou eens licht raken.
Schrikt u niet... ¤575,94quote:
Peter laat altijd belangrijke vragen onbeantwoord. Net als dat mogelijke pedofielennetwerk waar die zwakbegaafde van een aantal afleveringen geleden deel van uit zou maken, is hij ook niet op ingegaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:39 schreef Iknietweten het volgende:
Hoe kwam die Jade aan het identiteitsbewijs om gebruik te maken bij die neppe insta accounts? Ze deed dit samen met een vriendin zei Jade, wie is dit? En kent diegene het slachtoffer misschien wel persoonlijk
Frusterend inderdaad.. bewust achtergehouden informatie of zijn Peterrr en zijn "opsporingsteam" toch niet van een heel bijzonder niveauquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:12 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Peter laat altijd belangrijke vragen onbeantwoord. Net als dat mogelijke pedofielennetwerk waar die zwakbegaafde van een aantal afleveringen geleden deel van uit zou maken, is hij ook niet op ingegaan.
Waar is dat topic dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:32 schreef Badr_Harry het volgende:
Iemand al de facebook van jade gevonden? Kan wel merken dat dit niet de undercover in Nederland topic is
Averechts zal dit werken. Iedere lijpo kan dan gegevens van kinderen gaan opvragen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Peter's anti-privacy wet. Eng figuur die geen idee heeft waar hij mee bezig is en wat dit voor gevolgen zal hebben
Zo had ik het nog niet eens bekeken inderdaad. Ik dacht meer in de richting van mensen die gaan trollen. Iemand swatten was nog nooit zo makkelijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Averechts zal dit werken. Iedere lijpo kan dan gegevens van kinderen gaan opvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |