quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:13 schreef Paxcon het volgende:
Maar in die vier jaar is die kerel er dus nooit overheen kunnen gaan?
Zou jij niet kunnen zeker? Eens in de vier dagen minimaal?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:13 schreef Paxcon het volgende:
Maar in die vier jaar is die kerel er dus nooit overheen kunnen gaan?
Zou mooi zijn. Ze hoeven hem echt niet binnen te laten, en al helemaal niet in hun telefoon/computer te laten kijken.. Krijgt hij toch weer mooi voor elkaarquote:
Nou, dat is me iets teveel van het goede hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou jij niet kunnen zeker? Eens in de vier dagen minimaal?
Beetje bluffen. Peter weet dat ie geen poot heeft om op te staanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:14 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ze hoeven hem echt niet binnen te laten, en al helemaal niet in hun telefoon/computer te laten kijken.. Krijgt hij toch weer mooi voor elkaar
Dat gelooft niemandquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, dat is me iets teveel van het goede hoor
Volgens mij haalt Peter gewoon de politie er bij dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:14 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ze hoeven hem echt niet binnen te laten, en al helemaal niet in hun telefoon/computer te laten kijken.. Krijgt hij toch weer mooi voor elkaar
Hij stelt ook nooit de vraagquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Beetje bluffen. Peter weet dat ie geen poot heeft om op te staan
Maarja politie heeft dan een huiszoekingsbevel nodig, en ik weet niet of ze dat voor dit zo snel krijgen. Maar inderdaad, officieel is het identiteitsdiefstal. En bij politie met huiszoekingsbevel hoef je Peter alsnog niet binnen te latenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij haalt Peter gewoon de politie er bij dan.
Volgens mij mag dat niet wat ze doet...
Dat vind ik niet lief van je.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:16 schreef Sked het volgende:
Als Peter bij mij gewoon binnen zou lopen zou ik hem laten oppakken voor huisvredebreuk
Uit m'n huis blijven godverdommequote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik niet lief van je.
Niet om binnen te komen. Daar is alleen het vermoeden van een strafbaar feit waarvoor voorlopige hechtenis is toegestaan vereist. Voor meer doen dan zoekend rondkijken in een woning hebben ze vervolgens inderdaad zo'n bevel nodig.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:17 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Maarja politie heeft dan een huiszoekingsbevel nodig, en ik weet niet of ze dat voor dit zo snel krijgen. Maar inderdaad, officieel is het identiteitsdiefstal.
Dan ben je welkom.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een heel vredelievend persoon hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |