abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162442204
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Je liegt een beetje he, wees maar eerlijk. De goedkoopste 44 euro en nog een beetje

[ afbeelding ]
Dat is dan extreem duur. Bij Mister Auto 9,55, Winparts heeft ze ook rond die prijs. Ik heb nog nooit een koppakking gekocht die veel duurder was dan 10 euro. Bezorgkosten komen er vaak nog wel overheen maar dan valt het nog mee. Als ik iets bij Winparts bestel dan haal ik het altijd zelf op gezien ik er niet ver vanaf woon. Complete spiegel heb ik een jaar of 5 geleden ook maar 20 euro voor betaald terwijl het bij vele anderen veel duurder was.

http://www.mister-auto.nl(...)60pk_v5620_g318.html

[ Bericht 3% gewijzigd door Alieda-R op 23-05-2016 19:24:48 ]
  maandag 23 mei 2016 @ 20:12:46 #27
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162443876
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:50 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Maar als de pakking lekt dan kun je dat wel zien in het koelvloeistof reservoir. De koelvloeistof begint dan te koken/pruttelen en dat is niet het geval nu, er gaat niets aan de kook. Ook komt er geen witte rook/damp uit de uitlaat wat normaal wel gebeurd als de koppakking lekt.
Ja ehhh.. JIJ komt met het indianenverhaal dat je koppakking lekt, wij niet O-)

Maar mooi dat het alleen een slang was ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_162446217
Als je over het vervangen van koppakkingen spreekt op een manier of het even vaak voorkomt als het wisselen van een lampje, moet je je misschien toch eens afvragen of ze op de juiste manier vervangen worden.
pi_162449055
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:27 schreef CafeRoker het volgende:
Als je over het vervangen van koppakkingen spreekt op een manier of het even vaak voorkomt als het wisselen van een lampje, moet je je misschien toch eens afvragen of ze op de juiste manier vervangen worden.
Ik heb het over meerdere auto's. Heb nog nooit meegemaakt dat ik bij 1 auto meerdere keren een koppakking moest laten vervangen. Mijn vorige auto's kocht ik juist met lekke pakking en/of lekke kop. Vaak als van en auto de kop of koppakking lek is zetten mesen hem voor weinig geld te koop, vooral als het al een wat oudere auto is, als je dan iemand weet die alles zelf kan repareren (normaal gesproken doet mijn vader dat soort dingen voor mij) kan het wel uit om zo'n auto te kopen in plaats van een auto waar niks aan mankeert.
pi_162550364
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:46 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Totale kosten 75 euro. 50 euro voor onderdelen en 25 euro arbeidsloon. Is een bedrijf die goedkope tarieven heeft voor de minima. Dus valt allemaal erg mee.

Olie, koelvloeistof heb ik dus dat neem ik gewoon mee. Had ook zelf de onderdelen kunnen bestellen maar dan zou ik duurder uit zijn omdat ze het bij de garage via de groothandel bestellen. Sowieso voor een pakking scheelt het al meer dan 13 euro, zij kunnen het inkopen voor 7 euro, als ik er zelf 1 zou bestellen en ik ruim 20 euro kwijt.
Da's een verdomd laag uurloon dan.
25 euro per uur kan nog wel maar binnen 1 uur vervang je geen koppakking.
pi_162551325
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:32 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

Da's een verdomd laag uurloon dan.
25 euro per uur kan nog wel maar binnen 1 uur vervang je geen koppakking.
Ze vragen geen uurloon aan mensen met een minimum inkomen. Gewoon een standaard bedrag, maar je moet wel kunnen bewijzen dat je echt een minimum inkomen hebt.
pi_162551988
Krijg je ervan als je een model hebt, dat regelmatig een koppakking eruit blaast. Dan gaan de chinezen ze ook namaken, alleen hopen dat hij niet van rijstpapier is.
.
pi_162555550
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:26 schreef Fer het volgende:
Krijg je ervan als je een model hebt, dat regelmatig een koppakking eruit blaast. Dan gaan de chinezen ze ook namaken, alleen hopen dat hij niet van rijstpapier is.
Koppakking is niet lek, er was een ander probleem, slang lek geknaagd door waarschijnlijk een steenmarter. Maar heb met Japanse (dit is de 3e) auto's nog nooit problemen gehad met de koppakking. Heb ook al Franse auto's gehad (Peugeot en Citroën) en daar vele problemen mee gehad.
pi_162558649
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:27 schreef CafeRoker het volgende:
Denk eerder dat je je dan moet afvragen of je niet iets fout doet met rijden. Normaliter blaas je een koppakking er niet zo snel uit. En er zullen best wel motoren zijn die daar gevoeliger voor zijn maar als ik lees dat het voor TS al de 4e auto is met dergelijke problemen ontkom ik niet aan het gevoel dat TS iets fout doet.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_162583625
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 07:16 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Denk eerder dat je je dan moet afvragen of je niet iets fout doet met rijden. Normaliter blaas je een koppakking er niet zo snel uit. En er zullen best wel motoren zijn die daar gevoeliger voor zijn maar als ik lees dat het voor TS al de 4e auto is met dergelijke problemen ontkom ik niet aan het gevoel dat TS iets fout doet.
koppakking bleek niet lek te zijn en ik heb met mijn vorige auto's niks fout gedaan. Zoals ik al zei had ik de auto's gekocht met lekke koppakking (ook een keer 1 met lekke kop). Vaak zijn auto's met een lekke koppakking heel goedkoop en als je iemand weet die goedkoop of voor niets kan repareren ben je dus goedkoop uit wanneer je een auto met mankementen koopt want onderdelen zijn meestal niet duur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')