Wat danquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik had vandaag baan gehad als ik auto had gehad 2 bad 2 bad
Serivicecentrale bij de NS, in Utrecht. Maar toen ze me belde deelde ze mee dat ze 24/7 werkte en dat je vooral in begin op elk gewenst moment in de nacht aanwezig moest zijn. En zonder eigen vervoer wilde ze je niet op gesprek laten komen. Nu had ik natuurlijk dan alsnog niet met zekerheid die baangehad maar tochquote:
Jammerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serivicecentrale bij de NS, in Utrecht. Maar toen ze me belde deelde ze mee dat ze 24/7 werkte en dat je vooral in begin op elk gewenst moment in de nacht aanwezig moest zijn. En zonder eigen vervoer wilde ze je niet op gesprek laten komen. Nu had ik natuurlijk dan alsnog niet met zekerheid die baangehad maar toch![]()
Wel jammer, leek me wel tof
Jup.Laatste trein half 1 naar Utrecht geloof ik. Beetje jammer als je om 5 uur moet beginnen.quote:
Hebben ze zoiets niet in arnhem hebben toch ook best drukke stationquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup.Laatste trein half 1 naar Utrecht geloof ik. Beetje jammer als je om 5 uur moet beginnen.
Al had ik het niet erg gevonden als ik nog 2 uur moest wachten ofzo, maar goed. Dat vinden hun teveel gedoe als ze waarschijnlijk genoeg sollicitanten hebben uit Utrecht zelf
Is niet op het station hequote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben ze zoiets niet in arnhem hebben toch ook best drukke station
oh dacht op de stationquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is niet op het station heIs klantenservice van de NS
Daar zit ook een service inderdaad. Maar die zit niet in arnhemquote:
O had gedacht ook wel op arnhem ook wel groot station met internationale treinenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Of
[..]
Daar zit ook een service inderdaad. Maar die zit niet in arnhem
wat een falersquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn er ook geen poten getikt
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet maar gaan slapen maar Ben niet moe
Ja inderdaad. Denk alleen grote steden in Randstad? Heb het verder nergens gezien ooitquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O had gedacht ook wel op arnhem ook wel groot station met internationale treinen
Wanneer ga je weer terug naar UK?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Het wordt tijd dat mn ouders airco door het hele huis aanleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |