quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als je geen apple computer hebt, moet dit goed komen.
zit een duidelijke tutorial in.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
gelukkig niet, dan heb je nog meer van die vieze casualsquote:
nee, dat was rocket leaguequote:
Geen zorgen schatje. Ik vind dat je gelijk hebtquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik heb een macbook.
Ik heb overwatch gekocht.
Overwatch is niet gereleased voor mac.
Met bootcamp kun je windows op je mac zetten en gewoon spelen maar ik wil die Windows meuk niet.
Ik vroeg me dus af of Overwatch op korte termijn voor mac gereleased gaat worden.
Ik heb wel een Mac, maar dat ter zijde. Was meer benieuwd inderdaad of die tutorial de lading een beetje dekt. Had het idee dat de tutorial al flink lang duurt dus vroeg me af of het een beetje te doen is... maar begrijp dus van wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dit topic hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:37 schreef BarryOSeven het volgende:
Fuck it Windows gaat er op.
Heb niet voor niets zo'n gaaf razer chroma setje aangeschaft.
Schijnt goed met Overwatch te werken
Juist! Excuses.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dit topic hebben
GAM / Overwatch
Ook hier geen klachten over de performance van Fallout 4quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Juist! Excuses.
Verder OT:
Fallout 4 performance is in mijn optiek prima, niets opgevallen. (PS4)
Ja dat paard is kut, stuurt voor geen meter.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook hier geen klachten over de performance van Fallout 4
Wel over The Witchermet name dat debiele paard
2 maandenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat paard is kut, stuurt voor geen meter.
Maar The Witcher draaide wel prima bij mij, ik ben gewoon motoriek wat te gestoord hiervoor. Zit al 2 maanden vast bij een ridder in een grot. De lol is er inmiddels af.
Nee dat wist ik niet, wellicht eens proberen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
2 maandenJe weet dat je de moeilijkheidsgraad real time kan aanpassen? Dat wil nog wel eens helpen bij zulke situaties
ja makkelijk, het is niet echt complex. Als je de vorige delen hebt gespeeld al helemaal niet want het is voor 95% hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Even een vraagje... Het lijkt me super tof maar zie een beetje op tegen de complexiteit. Is het met een paar uurtjes een beetje te leren en te volgen?
Ah kijk! Dan moet je hem even op niveau 'kusjekroel' zetten en dan heb je die ridder zo verslagenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet, wellicht eens proberen.
Het is ook niet dat ik al 2 maanden lang elke dag alleen maar met die ridder aan het knokken ben. Heb een aantal keer geprobeerd over de afgelopen 2 maanden en begin steeds minder zin te krijgen om het te proberen
Plus dat er gewoon zoveel gave games zijn die ik allemaal nog uit moet spelen. En elke dag denk ik weer: vanavond ga ik dit halen, en dan kom ik daar toch weer niet aan toe.
Helaas kan ik niet meer 24/7 gamen. Zou het ook niet echt willen overigens.
Zelfde als met Word of Warcraft, kreeg dezelfde reactie omdat ik al 1,5 jaar met een character bezig ben die nog steeds niet max level is![]()
Tja ik speel gewoon heel veel spelletjes zo af en toe. Dan krijg je dat. haha
Beste ps+ games tot.nu toe imoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |