quote:Op zondag 22 mei 2016 17:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik erger mij kapot hier. M'n zus en haar vriend zijn op bezoek en ze zitten gewoon serieus te wachten tot ze worden uitgenodigd om te blijven eten denk ik.
Komen half 5 aankakken en zijn niet weg te slaan, zitten beetje naar de tv te staren.
wat liefquote:Op zondag 22 mei 2016 17:32 schreef Willoow het volgende:
Ik maak gewoon wat meer als er mensen zijn..
Ja, heel erg. Is dit normaal dan?quote:
is ook echt onfatsoenlijk je vraagt toch gewoon eet je mee? ;squote:Op zondag 22 mei 2016 17:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Is dit normaal dan?
Ik zou NOOIT iemand wegsturen tijdens of rond etenstijd. Dan maak ik meer of ik fix iets anders. Je gaat toch niet iemand vragen weg te gaan ofzo.
Na etenstijd wel?quote:Op zondag 22 mei 2016 17:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou NOOIT iemand wegsturen tijdens of rond etenstijd. Dan maak ik meer of ik fix iets anders. Je gaat toch niet iemand vragen weg te gaan ofzo.
quote:Op zondag 22 mei 2016 17:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Via wifi en er wordt nu tv gegekeken via internet en er zijn +/- 6 mobiles verbonden en er wordt gegamed
Bij tatta's is normaal. Als je rond etenstijd komt zeggen ze: wij gaan nu etenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
bullshitquote:
\Nee. Heb weleens gehad dat mensen bleven hangen tot 12.00 uur nacht op een werkdag en dat was de enige keer dat ik zei, jongens sorry maar ik moet morgen werken.quote:
Wil best zeggen dat het heel bijzonder en uitzonderlijk is als je dan ff lekker kan haten.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben net op bezoek geweest bij een vriendin en haar tafel stond vol hapjes etc. Is dat soms ook bijzonder?
Geen Nederlandse zeker?quote:Op zondag 22 mei 2016 17:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben net op bezoek geweest bij een vriendin en haar tafel stond vol hapjes etc. Is dat soms ook bijzonder?
wat een onzin en denigrerend ook gelijk weerquote:Op zondag 22 mei 2016 17:37 schreef Drug het volgende:
[..]
Bij tatta's is normaal. Als je rond etenstijd komt zeggen ze: wij gaan nu eten
Gekke 80s pop luisteren en vapenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:37 schreef Kurovski het volgende:
Meerrrr soep. Wat zijn jullie aan het doen? Ik ben vakantie vids aan het kijken.
whutquote:Op zondag 22 mei 2016 17:40 schreef Remqo het volgende:
Ik word ook gewoon bij m'n ouders weggetrapt als ze gaan eten, als ik mee wil eten moet ik dat maar van te voren aangeven, kunnen ze ook rekening houden met boodschappen en alles.
Vind ik normaal, weet niet beter.
Zo zijn is hij blijkbaar, elk plaatje op de personages non tatta pagina gelooft hij blindelings.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:39 schreef deadprez het volgende:
vind dat soort opmerkingen niks voor jou drug
Wat. . Eigen kind wegsturenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:40 schreef Remqo het volgende:
Ik word ook gewoon bij m'n ouders weggetrapt als ze gaan eten, als ik mee wil eten moet ik dat maar van te voren aangeven, kunnen ze ook rekening houden met boodschappen en alles.
en verder maar de ruimdenkende hippie uithangenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo zijn is hij blijkbaar, elk plaatje op de personages non tatta pagina gelooft hij blindelings.
Ik heb geen zin in bezoek. Heb ze ook niet binnen gelaten.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast het is je zus, wie is hier nou gierig
Ewa #TRUESTORY mattie, niet alle tatta's zijn zo, maar van de culturen in NL is het wel kenmerkend voor hen. Ga naar Turku's mocro's anti's suri's polski's jugo's alles, 10/10 je eet mee en ze doen nog extra moeite voor je. Kom bij tatta's: 7/10 je moet weg of je mag niet mee-etenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:39 schreef deadprez het volgende:
vind dat soort opmerkingen niks voor jou drug
heb dat nooit zo ervaren eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 17:41 schreef Drug het volgende:
[..]
Ewa #TRUESTORY mattie, niet alle tatta's zijn zo, maar van de culturen in NL is het wel kenmerkend voor hen. Ga naar Turku's mocro's anti's suri's polski's jugo's alles, 10/10 je eet mee en ze doen nog extra moeite voor je. Kom bij tatta's: 7/10 je moet weg of je mag niet mee-eten
De aardappels worden tot op de g nauwkeurig gekocht per week?quote:Op zondag 22 mei 2016 17:40 schreef Remqo het volgende:
Wat raar...quote:Op zondag 22 mei 2016 17:40 schreef Remqo het volgende:
zeg dan ook gewoon direct tegen ze dat je er geen zin in hebt en dat ze weg moetenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in bezoek. Heb ze ook niet binnen gelaten.
Het is wat overdreven eigenlijk.quote:
Bij mij mag iedereen mee eten :squote:Op zondag 22 mei 2016 17:41 schreef Drug het volgende:
[..]
Ewa #TRUESTORY mattie, niet alle tatta's zijn zo, maar van de culturen in NL is het wel kenmerkend voor hen. Ga naar Turku's mocro's anti's suri's polski's jugo's alles, 10/10 je eet mee en ze doen nog extra moeite voor je. Kom bij tatta's: 7/10 je moet weg of je mag niet mee-eten
Haha ja manquote:Op zondag 22 mei 2016 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo zijn is hij blijkbaar, elk plaatje op de personages non tatta pagina gelooft hij blindelings.
Ik negeer ze gewoonquote:Op zondag 22 mei 2016 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeg dan ook gewoon direct tegen ze dat je er geen zin in hebt en dat ze weg moeten
Wel raar dat alleen tattazeggers dat zo vaak meemaken, heb die ervaring totaal niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:41 schreef Drug het volgende:
[..]
als een ekte FOK!-autiquote:
Als ik langs ga dan vragen ze het ook van te voren, anders hebben ze inderdaad niet genoeg in huis voor meer personen. Maar als je er al bent en dan wil mee-eten dan zal er iets anders geregeld moeten worden.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is wat overdreven eigenlijk.
Mn moeder vraagt wel eens om mee te eten, maar als de boodschappen al gedaan zijn, dan hebben ze niet genoeg voor een extra mond
Kan toch wat anders maken?quote:Op zondag 22 mei 2016 17:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is wat overdreven eigenlijk.
Mn moeder vraagt wel eens om mee te eten, maar als de boodschappen al gedaan zijn, dan hebben ze niet genoeg voor een extra mond
nee man stereotypen die niet racistisch zijn is prima. ik maak standaard KFC grappen met m'n su chima's. en we lachen kapot. net als ik fa2s maak om die tatta greed. is lachequote:Op zondag 22 mei 2016 17:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
en verder maar de ruimdenkende hippie uithangen
zie pi, ik zit ook maar te klotenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:44 schreef Drug het volgende:
[..]
nee man stereotypen die niet racistisch zijn is prima. ik maak standaard KFC grappen met m'n su chima's. en we lachen kapot. net als ik fa2s maak om die tatta greed. is lache
omg omgquote:Op zondag 22 mei 2016 17:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in bezoek. Heb ze ook niet binnen gelaten.
Zeg dat je weg moet voor een afspraak, dan gaan ze weg, haal je een pizza en neem je weer plaats op je eigen bankquote:Op zondag 22 mei 2016 17:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik erger mij kapot hier. M'n zus en haar vriend zijn op bezoek en ze zitten gewoon serieus te wachten tot ze worden uitgenodigd om te blijven eten denk ik.
Komen half 5 aankakken en zijn niet weg te slaan, zitten beetje naar de tv te staren.
Ze vinden mij een grote eterquote:Op zondag 22 mei 2016 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
De aardappels worden tot op de g nauwkeurig gekocht per week?
misschien wordt je aanwezigheid gewoon niet zo op prijs gesteld ;squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |