Klopt.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh naja ze zijn wel te koop in de supermarkt
maar noten lijken me noten
jezusquote:Op zondag 22 mei 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Maar bij de Ah heb je geen gemixte, ja of heel duur.
Daar kan je gewoon van die mixen nemen, heb je amandelen, macademia, pecan, walnoot en paranoten ofzo.
Volgens mij was 400 gram bij de AH daar 7 euro van ofzo zag ik laatst
Die ah basis cocktail nuts zijn 80 centquote:Op zondag 22 mei 2016 01:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jezus
ja dat is echt veel geld
alleen pinda's zijn goedkoop maarja, ook vrij ranzig
echt van die dingen die je alleen eet als er niks lekkerders op tafel staat tijdens de kringverjaardag
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ah basis cocktail nuts zijn 80 cent
die zijn zo hard he![]()
Maar gezouten pindas vind ik beetje saai worden snelquote:Op zondag 22 mei 2016 01:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]ohja dat komt me wel bekend voor
dat je echt bijna je tanden erop stuk bijt,
die ken ik niet, heb even gegoogledquote:Op zondag 22 mei 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar gezouten pindas vind ik beetje saai worden snel
Qua ongezonde nootjes is mijn guilty pleasure wel echt katjan pedis
Je kent Katjan Pedis niet???quote:Op zondag 22 mei 2016 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die ken ik niet, heb even gegoogled
ik weet niet wat ik er van moet denken
Japanse mix vind ik trouwens om te kotsen
Nee suikerpindas, die zijn ranzig inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2016 01:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee, ik dacht eerst dat het van die vieze suikerdingen waren maar dit zijn pure noten
oh dat zal best, ik haat pittigquote:Op zondag 22 mei 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee suikerpindas, die zijn ranzig inderdaad
Maar denk dat jij Katjan Pedis te pittig vind
Misschien is JR`s vader wel wat voor jequote:Op zondag 22 mei 2016 01:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dat zal best, ik haat pittig
flauw eten
Je bent gek manquote:
Dagdagquote:
Heb je een schone deerne gefixt?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Paxie
Ik heb een wereldavond beleefd, niet normaal
Nee ik ging uit eten maar wat bleek? Co Stompe en Roland Scholten gooien een dartstoernooitje in hetzelfde gebouwquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee ik ging uit eten maar wat bleek? Co Stompe en Roland Scholten gooien een dartstoernooitje in hetzelfde gebouw
Genot hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |