Iddquote:
nou zegquote:Op zondag 22 mei 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo mijn maaginhoud ligt weer over de vloer toen Peter R. begon te praten.
Met zijn kut R. in zijn naam
Mart Smeets als verhalenvertellerquote:Op zondag 22 mei 2016 02:10 schreef richolio het volgende:
[..]
IddFreek de Jonge vind ik ook zwaar vervelend.
En Mart Smeets is ook kut, weet niet waarom iedereen hem zo adoreert. Al is het soms wel goede televisie als hij het weer eens spannend maakt ofzo
Freek de Jonge is echt een tyfusmongoolquote:Op zondag 22 mei 2016 02:10 schreef richolio het volgende:
[..]
En Mart Smeets is ook kut, weet niet waarom iedereen hem zo adoreert. Al is het soms wel goede televisie als hij het weer eens spannend maakt ofzo
Puur uit nostalgiequote:Op zondag 22 mei 2016 02:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gezien in desbetreffend topic dus dan snap ik dat jij het niet snaptquote:
val dood joh kk gekquote:Op zondag 22 mei 2016 02:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gezien in desbetreffend topic dus dan snap ik dat jij het niet snapt
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die "gestolkt" zeggen ipv "gestalkt" mogen een gaskamer uit proberen.
quote:
Zou Hitler ook zo`n taalnazi zijn geweest?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die "gestolkt" zeggen ipv "gestalkt" mogen een gaskamer uit proberen.
hitler had een micropenisquote:Op zondag 22 mei 2016 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou Hitler ook zo`n taalnazi zijn geweest?
en 1 zaadbalquote:
Wat is er Krekjequote:
Haha jaquote:Op zondag 22 mei 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf Pax deze aflevering
Dat hij zichzelf afrukt op de cam
Dat Peter en dat wijf daar ook naar zitten te kijkenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja
Ondanks de blur best wel duidelijk in beeld
was dit een ander programma? Ik probeer die ep te zoeken maar zat volgens mij niet in vorig seizoenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"vind jij het dan lekker om te rukken met je stijve pik"
Die ene gast op de bank toen met zijn ouders. God wat een plaatsvervangende schaamte en medelijden voelde ik toen
Was hetzelfde programma, ben ik wel zeker vanquote:Op zondag 22 mei 2016 02:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
was dit een ander programma? Ik probeer die ep te zoeken maar zat volgens mij niet in vorig seizoen
oh, dan ga ik daar even zoekenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was hetzelfde programma, ben ik wel zeker van
Stond op dailymotion volgens mij
Jezusquote:
mehquote:Op zondag 22 mei 2016 02:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee
ben er wel achter dat het s01e05 is maar kan hem niet vinden
1 tm 4 wel
ja manquote:Op zondag 22 mei 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee die berichten zijn echt ziek Pax.
Ik word er echt misselijk van
Meer deze afleveringquote:Op zondag 22 mei 2016 02:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je vindt het leuk te zien hoe een pedo fapt op kindertjes
Uh oke
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dit is hem, maar geblokkeerd in Nederland
ff kijken of het met een proxy kan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |