abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162379738
Hallo iedereen,

Ik ben bezig met het uitzoeken wat mijn opties zijn voor mijn badkamer muren.

Nu ben ik erover uit dat ik een betonlook wil hebben.

Ik ken het principe van Beton Ciré.
Alleen om daar een oppervlakte van 36m2 mee te doen vind ik erg prijzig.
alles in 1 kit daarvoor kost rond de 1000,-

Weet iemand of er andere opties voor zijn? Goedkopere opties waarmee je dezelfde uitstraling krijgt.
En waarmee het water/vocht bestendig is.

Groetjes,
Bjorn :)
pi_162384424
1000,- voor 36m2 vind ik eigenlijk helemaal niet zo duur voor beton ciré... In mijn toilet heb ik zelf Marmorino gesmeerd (K&W / Show hier je toilet!, foto's doen het niet meer) maar dat was zeker niet goedkoper. Inclusief al het materiaal, ook voor het gladmaken van de wand kwam ik op +/-70,-/m2
Even googelen bracht mij hier: http://www.stukadoors-bou(...)werking-marmeer.html maar als je ze;f wat beter zoekt zul je vast meer vinden.
pi_162438612
Water bestendig bij Stucwerk (ook met zeer goede behandeling) raad ik altijd af. Heb exact hetzelfde gedaan door een (zeker geen beunhaas) stucadoor. Deze gaf al aan dat het naar verloop van tijd altijd op plekken wat verkleuringen komen, wat ook het geval was. Uiteindelijk (na 3,5 jaar) was het niet meer om aan te zien.

Slechts een tip.
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_162466582
Heb je misschien een foto draadstalig? Ben wel benieuwd naar ervaringen.
Ik ben wel benieuwd. Badkamer staat volgend jaar op de planning, en dit is iets wat ook de revue gepasseerd heeft bij ons.....
pi_162481285
Tja dar moet ik echt even heel diep graven voor je. Zal vanmiddag een poging wagen, maar we hebben het hier echt over 4,5 jaar geleden. Desalniettemin, misschien ben ik zo zorgvuldig geweest.

Edit:

nee sorry. Deze heb ik niet meer, maar zie hier als onderstaande afbeelding de bovenkant (witte).

[ Bericht 55% gewijzigd door draadstalig op 25-05-2016 12:37:08 ]
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_162638447
Lijkt me dat bij de foto er wel iets meer aan de hand is......
pi_162638788
Dat kan, zicht is hetzelfde als bij mij. Heb uiteindelijk alles laten slopen en daarbij bleek uiteindelijk wat vocht achter het stukwerk te zitten. Niet heel veel, maar droog was het niet.

Dit als gevolg dat ik de wand opnieuw heb laten laten en betegelen.
pi_162640695
Kijk eens naar Coprox
pi_162642567
Je hebt ook betonlook kunststof panelen, of tegels met betonlook, maar helemaal hetzelfde zal het niet worden (plaatje van google).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')