Mwa,.....je krijgt dan wel berichten die meer suggereren dan een vriendschappelijke interesse....quote:Op zondag 22 mei 2016 00:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, of gewoon vriendschap of gaat dat in deze niet op?
Maar het punt is meer dat ik het aflees uit de reacties, als dat heel erg kortaf is en er zit veel tijd tussen weet je dat ook al genoeg.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
een gesprek beginnen is niet het zelfde als geen interesse hebben
misschien denkt zij wel het zelfde
Zou rare vriendschap zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, of gewoon vriendschap of gaat dat in deze niet op?
Ik moet m'n eerste Tinderafspraak nog hebben....quote:Op zondag 22 mei 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nog best coulant daarmee, like best wel veel. Want zoveel match ik toch niet en anders komt daarna wel een schifting met de gesprekken
Afspreken komt er toch niet van. Ook heel vaak gehad dat een meid wilde afspreken en ik er niet op in ging omdat ik haar al te dom of te saai vond
jajaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:35 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon weer zin om tinder te downloaden hierom, niet om er serieus iets mee te doen want tinder is kut, maar voor de lolletje
jupquote:Op zondag 22 mei 2016 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan ook echt 4 keer achter elkaar, zeggen wat ze willen maar als je afspraak wilt maken, haken ze ineens af.
Oftewel, ze willen aandacht en bevestiging.
Apart om te zien hoe beledigd ze waren nadat ze dat niet meer kregen.
[..]
Jezus, wat kut.
Was dat waarvoor je aan het stressen was met die slechte communicatie?
ohquote:Op zondag 22 mei 2016 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa,.....je krijgt dan wel berichten die meer suggereren dan een vriendschappelijke interesse....
sommige mensen hebben aparte vrienden? Nee, geloof je meteenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou rare vriendschap zijn.
Ga hier niet posten wat ze wilden doen, zeg dat wel eens prive.
Maar dat zijn geen dingen die ik met vrienden doe.
Nee, zie dat niet zo zitten met onbekenden.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
jaja
lekker simpel sexdaten
mag je ook gewoon zeggen hier
Ik ben morgen in Den Haag. Zal je wel even likenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:35 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon weer zin om tinder te downloaden hierom, niet om er serieus iets mee te doen want tinder is kut, maar voor de lolletje
Ik doe het ook heel vaak niet omdat ik vind dat ik mezelf opdring.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad. En sommige mensen vinden het ook lastiger dan de ander om een gesprek te beginnen
haha, alles swipen tot je mij tegenkomt jaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Den Haag. Zal je wel even liken
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou rare vriendschap zijn.
Ga hier niet posten wat ze wilden doen, zeg dat wel eens prive.
Maar dat zijn geen dingen die ik met vrienden doe.
ah ja, dat snap ik wel jaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het punt is meer dat ik het aflees uit de reacties, als dat heel erg kortaf is en er zit veel tijd tussen weet je dat ook al genoeg.
En als ze dan nooit een gesprek begint heeft ze dus duidelijk niet zoveel interesse om met je te praten.
oquote:Op zondag 22 mei 2016 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, zie dat niet zo zitten met onbekenden.
Same. Al denk ik niet dat Tinder voor mij de manier is om te hosselen.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet m'n eerste Tinderafspraak nog hebben....
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook heel vaak gehad dat een meid wilde afspreken en ik er niet op in ging omdat ik haar al te dom of te saai vond
Zo gek zou ik nog wel zijn jaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, alles swipen tot je mij tegenkomt ja
Tuurlijk, dat is geen probleem.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vaak genoeg contact met mannen waar ik niets van hoef. Je kunt toch ook
gewoon praten.
Nou, vooruit dan.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sommige mensen hebben aparte vrienden? Nee, geloof je meteenmaar wel benieuwd nu natuurlijk he ja
Mjaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:37 schreef Crack_ het volgende:
en dan maar hopen dat ik de goede kant op terug swipe!
Ja hier ook denk ikquote:Op zondag 22 mei 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Same. Al denk ik niet dat Tinder voor mij de manier is om te hosselen.
Moet gewoon irl gebeuren
Haha, doe maar niet.. ik heb geen tinderquote:
hahaha okquote:Op zondag 22 mei 2016 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is geen probleem.
[..]
Nou, vooruit dan.
Maar wel in dm. Zal me niet verbazen als er wordt meegelezen.
hahaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:39 schreef Typisch het volgende:
ik was vergeten een deksel op de knoflooksoep te doen
nu stinkt heel de koelkast er naar
einde bericht
Klopt, gevoelens moeten ook groeien. Het is nu wel vaak dat mensen al snel het contact verbreken omdat er geen gevoelens zijn terwijl dat wel kan komen met de tijd.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah ja, dat snap ik wel ja
bedoel meer dat het soms niet gelijk van allebei de kanten helemaal geweldig is
als mijn vriendin zo had gedacht en geen doordrammer was hadden we nu waarschijnlijk ook geen relatie gehad
Ow het was een Fokster?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is geen probleem.
[..]
Nou, vooruit dan.
Maar wel in dm. Zal me niet verbazen als er wordt meegelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |