Kunnen we best een keer doen if you wantquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:36 schreef xcachet het volgende:
Noel wanneer gaan we met onze honten over de hei wandelen?
ik lees toch echt wat anders dan datquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoel je gewoon achterlangs jezelf laten nemen op de hei?
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:36 schreef xcachet het volgende:
Noel wanneer gaan we met onze honten over de hei wandelen?
Daarom ben jij single bbyquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik lees toch echt wat anders dan dat
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kunnen we best een keer doen if you want
NL'se meidjes en buitensexquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoel je gewoon achterlangs jezelf laten nemen op de hei?
Jij bent zeker degene die gedomineerd wordt ipv dat zelf te doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow waarom doe je zo, was laatste tijd heel aardig tegen je. wtf mes in m'n rug dit dat alles
waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent zeker degene die gedomineerd wordt ipv dat zelf te doen?
Je lijkt mij niet de persoon die tegen zijn chick zegt dat ze haar mond moet houden omdat hij nu even de baas is.quote:
oh jawel hoor, op z'n tijdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je lijkt mij niet de persoon die tegen zijn chick zegt dat ze haar mond moet houden omdat hij nu even de baas is.
Vind jij het fijn als hij je bij je keel keel/haar pakt?😏quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je lijkt mij niet de persoon die tegen zijn chick zegt dat ze haar mond moet houden omdat hij nu even de baas is.
dus je vind me geen full 100% alpha as fuck male?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
Dat is btw geen misbruik maken van de vrouw. Dat is nice snap je.
Mwah zijn ook wel chicks die er minder behoefte hebben aan gedomineerd te worden. Maar de sexy tijgerinnen wel, dat is waar.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
Dat is btw geen misbruik maken van de vrouw. Dat is nice snap je.
Je kent het antwoord al.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vind jij het fijn als hij je bij je keel keel/haar pakt?😏
sorry bby maar jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dus je vind me geen full 100% alpha as fuck male?
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dus je vind me geen full 100% alpha as fuck male?
wajoo zegquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Na het winnen van voetbal?
Nooit dus
Dat zijn droge slotenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:48 schreef Drug het volgende:
[..]
Mwah zijn ook wel chicks die er minder behoefte hebben aan gedomineerd te worden. Maar de sexy tijgerinnen wel, dat is waar.
wel schattig tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kent het antwoord al.
[..]
sorry bby maar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |