abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162822613
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:31 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Is allemaal relatief...per afkomst verschilt dat en ik vind dat het opleidingsniveau van de ouders ook een grote invloed heeft en of zijn die ouders navelstaarders of kijken ze met hun hoofd rechtop de wereld in
Zeker, ik heb al jaren een relatie met een Hindostaan, we zijn nog homo ook, en nooit enig probleem gehad met mijn schoonfamilie en me altijd welkom gevoeld ^O^ Er zullen altijd verschillen naar boven komen als je een relatie krijgt met iemand met een andere achtergrond maar ik heb dat juist altijd erg leuk gevonden.

Wat ik in het kader van dit topic nog wil aanvullen is dat Hindostanen traditioneel (en nog heel recent) uitgehuwelijkt werden. Mijn schoonouders en al hun broers en zussen zijn nog uitgehuwelijkt bijvoorbeeld. Misschien dat de problemen van desbetreffende moeder daar ook wat mee te maken hebben, heeft zij zelf haar partner uit kunnen zoeken?
pi_162833025
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 08:43 schreef Koral het volgende:
draai een drol op haar bank
dit
pi_162857311
Mijn broer had ook moeizame relatie met schoonmoeder. Is mede daarom ook geklapt.
pi_162857985
Wat 'n lullo van 'n vriend zeg. Die had z'n moeder even op haar woorden moeten aanspreken. Dat zeg je toch niet tegen je schoondochter.
  donderdag 9 juni 2016 @ 01:19:36 #280
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_162857994
Gelukkig wil je vriend zijn punt echt maken. Ik was even bang dat hij het jouw verantwoordelijkheid ging maken. En dat gaat op de lange duur broeien, is de bom onder je relatie. Ik steun jou in je besluit de confrontatie niet te willen aangaan. Heeft inderdaad geen enkele zin bij dit soort mensen, ze leggen het enkel in hun eigen straatje uit en jij hebt het gedaan. Ontkom je niet aan.

Sterkte voor jullie.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')