Zich het snot voor de ogen gewerktquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:39 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel de tyfus voor de groep gewerkt ja![]()
Wat houd dat in ?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:36 schreef DKUp het volgende:
Het koffiemomentje komt terug!![]()
[ afbeelding ]
Ja jammer van dat lastige begin, altijd maar weer die imo zeer geforceerde vaarwater dingetjes (in deze de finance) daar, ik dacht al snel dat ze samen een sterk front zouden kunnen vormen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:18 schreef kkka3 het volgende:
Jessie en Cees op het rokersbankje. Cees begint over Rob met zijn pullen bier, Jessie over zijn overgewicht. Hij merkt dat ie al is afgevallen.
Fijn dat deze 2 heren het beter met elkaar kunnen vinden
's Morgens rond tien uur even bij elkaar komen, en de dag doorspreken, zien wat er op de planningquote:
Good cop bad copquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:37 schreef Ebinas het volgende:
Ze willen Cees voorstellen te zeuren (als hoofd facilitair) tegen GJ en Jessie.
En dat zij het vervolgens overbrengen op de groep.
Dank je dat is inderdaad slim en zo hoor je wat de plannen zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
's Morgens rond tien uur even bij elkaar komen, en de dag doorspreken, zien wat er op de planning
staat die dag, en even horen waar mensen hulp bij nodig hebben. Was altijd een leuk moment.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Laat ze vast oefenen voor het dansje ...
En als ik Benji zie, zie ik een van die verkreukelde autowrakkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:52 schreef Zelus het volgende:
Elke keer als ik GJ zie moet ik weer denken aan cartopia.
Van de week zag ik een proppapier langs komen toen iemand vroeg naar Benjamin was wel heel toepasselijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als ik Benji zie, zie ik een van die verkreukelde autowrakken![]()
Goeiemiddag Cos
Slijmen zich inlikken dat is wat ze doet op dit moment en dan proberen de mensen tegen Jessie op te zetten dat is haar doel op dit moment.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:00 schreef mazaru het volgende:
Er zit een teek op de rug van Ruud
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |