Wel chill als je zulke cijfers kan halenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engels en Nederlands lezen+luisteren had ik allebei een 10 voor
Slaat nergens op. Alleen voor spreken Engels had ik onvoldoende, want ik spreek nog slechter Engels dan Lowietje.
ik ben autistisch hoor daar heb ik erg veel moeite meequote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:52 schreef Tagliano het volgende:
Fokker vindt het nog lastig om in te schatten wanneer een gebbetje wat doorslaat
Bedankt Deezertjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik ben autistisch hoor daar heb ik erg veel moeite mee
[ afbeelding ]
vriend van opso
en op het mbo blijkt altijd dat je opeens de helft van de opdrachten helemaal niet hoeft te makenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Wel chill als je zulke cijfers kan halen
Smerige melkuiersquote:
hou op met deze onzinquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:54 schreef Fokker101 het volgende:
Familie Paxcon in Turkije op bezoek in het modderbad achter het huis van opso's opa.
[ afbeelding ]
Ik ook, kom ik een keer in GRTD krijg je ditquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik distantieer me hier van Tagliano
Zo zie ik eerder OF voor mequote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie me fokker zo voor me ttrouwens
als we toch met fotos bezig zijn
Normaal is er wel een diepgaande discussie met Inso op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook, kom ik een keer in GRTD krijg je dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |