Grafisch vormgeven ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij deed iets grafisch toch? Vind ik wel leuk, maar ik kan er niks van
Ik ben echt boos op jou, ben de wangdebacle niet vergetenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik trek die bitches aan ben net honingr
Kon je geen betere foto van me kiezenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:44 schreef Nouri het volgende:
[ afbeelding ]
Opso, kauai en crip op hun meet
Niks mis mee, maar niet iets wat ik zou kunnen inderdaadquote:
Heeft opso nog de hoofddoek van crips slettenkop afgetrokkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:44 schreef Nouri het volgende:
[ afbeelding ]
Opso, kauai en crip op hun meet
Ik ken hem vooral nog van vorig jaar de hele tijd "TR" op iedereen reageren in die SC's.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste heb je een zeer goed punt. Overigens ontwikkelt Rickert zich wel tot kwaliteitsuser hoor
Mja dat doet hij dus niet meer bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken hem vooral nog van vorig jaar de hele tijd "TR" op iedereen reageren in die SC's.
Maar ik ben best bereid mensen te vergeven op hun jeugdzondes, want als er iemand niet mag zeiken over irritant gedrag in SC's ben ik het wel
Je moet wel creatief zijn aangelegd jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar niet iets wat ik zou kunnen inderdaad
Ik weet niet wat debacle betekent ik doe mboquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben echt boos op jou, ben de wangdebacle niet vergeten
Met zijn nieuwe accountquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja dat doet hij dus niet meer bijvoorbeeld
Elektronische apparatenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet niet wat debacle betekent ik doe mbo
Bradda ben ekt niet vergeten hoe jij mij ditchte toen ik zei dat ik in je wang wilde knijpen wil he pippaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet niet wat debacle betekent ik doe mbo
Ik las ippaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bradda ben ekt niet vergeten hoe jij mij ditchte toen ik zei dat ik in je wang wilde knijpen wil he pippa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |