Sow, een hardere afwijzing krijg je niet hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we de hik truc dan maar niet toepassen.
Niet al mijn dates slaan over in seksquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme meid, tijdens de daad lijkt het alsof jij je worstje in een lege gang gooit.
En kan jij weer verschrikt kijken als johannes bier omgooitquote:
Ach, mooi een meisje op de mond gepakt toch. Kan in ieder geval bij een daadwerkelijk leuke minder snel fout gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KFC >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> mac
Nee haha. Ik probeerde het nog wel maar het bleek een ongelooflijke teringslet te zijn achteraf (enige reden waarom ik zover kon komen![]()
)
Niet spontaan hoor, we hadden daarvoor al iets van 3 uur gezoendquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk klagen dat jij awkward bent als je iemand spontaan zoent, dronken of niet
Oké dan probeer ik de kutscheet truc welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we de hik truc dan maar niet toepassen.
Oh okequote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet spontaan hoor, we hadden daarvoor al iets van 3 uur gezoend
leuke meet dus met jhaliquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KFC >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> mac
Nee haha. Ik probeerde het nog wel maar het bleek een ongelooflijke teringslet te zijn achteraf (enige reden waarom ik zover kon komen![]()
)
Brâh.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké dan probeer ik de kutscheet truc wel
Brengt mijn aantal zoenpartners wel op 2!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, mooi een meisje op de mond gepakt toch. Kan in ieder geval bij een daadwerkelijk leuke minder snel fout gaan
Zij nam het initiatief wel redelijk ja. Ze wierp zich dorstig in mijn armenquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En kan jij weer verschrikt kijken als johannes bier omgooit
Godverdomme die blik was echt mooi van jou
Okéquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
pas op dat ze jouw zaad niet gaat stelen om single black teenage mum te worden.
Je kan zeggen over Deezertje wat hij wil, maar hij rijgt de Tindermatches wel mooi aaneenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brengt mijn aantal zoenpartners wel op 2!!!
Zelfs Deezertje heeft meer volgens mij
[..]
Zij nam het initiatief wel redelijk ja. Ze wierp zich dorstig in mijn armen
komt ifim gewoon mee tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
al zal johannes niet meer mee willen waarschijnlijk nu hij onder de plak zit
Ik heb ook weer Tinder sinds een paar dagen en een paar matches maar nu al geen zin meer om tegen te praten. Om weer die antwoorden eruit te moeten trekken, is toch helemaal niks.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kan zeggen over Deezertje wat hij wil, maar hij rijgt de Tindermatches wel mooi aaneen
Matches hebben is al iets tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook weer Tinder sinds een paar dagen en een paar matches maar nu al geen zin meer om tegen te praten. Om weer die antwoorden eruit te moeten trekken, is toch helemaal niks.
ah komt wel goed dnek ikquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
al zal johannes niet meer mee willen waarschijnlijk nu hij onder de plak zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |