ik spreek je nooit debielquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ga je nu zo doen vuile pedo beetje mij appen he
Kansloos Pax,quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh bedoelde je dat, ik dacht mijn-gebruik. Dat doet GGMM altijd als hij iets hatelijk bedoelt.
Maar een leuke groepsmeet zoals vorig jaar met nog meer liefhebbers lijkt me een uitstekend plan
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kansloos Pax,
Start je eigen leven nu is. Laat fok is los.....
Nee ik bedoelde dat ik dan meegingquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh bedoelde je dat, ik dacht mijn-gebruik. Dat doet GGMM altijd als hij iets hatelijk bedoelt.
Maar een leuke groepsmeet zoals vorig jaar met nog meer liefhebbers lijkt me een uitstekend plan
Ja snap ik nu, vind ik erg leuk zoals je weetquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat ik dan meeging
Ik heb een meisje gefixt die bij Groningen Fanatics zat flex flex flex he. Een meisje hebben die voor Groningen is.quote:
Mac > KFCquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
de hik was wel over
Helaas wilde ze daarna naar de mac waar iemand achter de kassa het waagde om te denken dat ik daar iets wilde bestellen
Hoe ging dat ookalweer, ze had de hik en jij zei iets pervs toch waardoor haar hik weggingquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ga ik bij jou uitproberen op de meet
Kunnen we weer de hele tijd roddelenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja snap ik nu, vind ik erg leuk zoals je weet
Ik wil niet hatelijk doen maar vrouwen in de harde kern kan niet veel soeps zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb een meisje gefixt die bij Groningen Fanatics zat flex flex flex he. Een meisje hebben die voor Groningen is.
Jij bent een man naar mijn hartquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mac > KFC
Maar op niets uitgelopen die avond?
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen we weer de hele tijd roddelen
Nee zij had de hik en toen zei ik "weet je wat helpt" en toen zoende ik haar.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe ging dat ookalweer, ze had de hik en jij zei iets pervs toch waardoor haar hik wegging
Ja wel hoor, pics? Mag jij hebben omdat je gay bent.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil niet hatelijk doen maar vrouwen in de harde kern kan niet veel soeps zijn
pics?
Arme meid, tijdens de daad lijkt het alsof jij je worstje in een lege gang gooit.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:12 schreef Nouri het volgende:
heb binnenkort date met een negeri
dit wouden jullie weten
oke spannendquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wel hoor, pics? Mag jij hebben omdat je gay bent.
Je kan toch moeilijk klagen dat jij awkward bent als je iemand spontaan zoent, dronken of nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee zij had de hik en toen zei ik "weet je wat helpt" en toen zoende ik haar.
Dronkengod
Laten we de hik truc dan maar niet toepassen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee zij had de hik en toen zei ik "weet je wat helpt" en toen zoende ik haar.
Dronkengod
KFC >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> macquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mac > KFC
Maar op niets uitgelopen die avond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |