stijn ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja. Tevens heb ik ook blauwe ogen en ben ik lang
Trouwen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja. Tevens heb ik ook blauwe ogen en ben ik lang
Deezertje gaat het nog wel lukken.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deezertje kan daar wel eens moeite mee krijgen ja
Jawelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee.
[..]
ook nee.
[..]
Hier wil ik wel ja op zeggen, ben je blond?
Aangezien er in Nederland meer mannen dan vrouwen zijn in de meeste categorien, is dat mathematisch juist.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat iedereen een vriendin kan krijgen eigenlijk.
Jij hoeft alleen mijn naam te weten.quote:
Helaasquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Stijn nooit FOK! meets zal willen houden.
Jij hebt een opening, maar ik heb geen zin.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:39 schreef Nouri het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen mijn naam te weten.Dan weet je wat je moet schreeuwen tijdens de seks
Roepen om een pityfuck op een forumpjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deezertje gaat het nog wel lukken.
Syndroom daarentegen.
Ik zal aan zijn lippen hangen als Stijn begint aan zijn monoloog hoe we het Nederlandse voetbal gaan redden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helaas
Zou wel lekker serieus gepraat over voetbal worden dan
Als jij een hamburger was noemde ik je macbeautyquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt een opening, maar ik heb geen zin.
damn cold as icequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt een opening, maar ik heb geen zin.
Als jij een vrouw was noemde ik je susan boyle schoonheidquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef Nouri het volgende:
[..]
Als jij een hamburger was noemde ik je macbeauty
Iedereen moet solidair zijn met syndroom hè.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Roepen om een pityfuck op een forumpje
Misschien sluit hij dan af met een monoloog over dat darten een sport isquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal aan zijn lippen hangen als Stijn begint aan zijn monoloog hoe we het Nederlandse voetbal gaan redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |