wat zou mijne zeggen als ik mortaxx typquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn telefoon geeft optie voor de coole emoticons niet als ik reactie Typ
probeer het eensquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat zou mijne zeggen als ik mortaxx typ
jij ziet er niet alleen uit als een pinda hèquote:
ik zie er niet uit als een pindaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:28 schreef Nouri het volgende:
[..]
jij ziet er niet alleen uit als een pinda hè
je hebt ook de hersenactiviteit
watquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon zijn er nog veel meer dan twee jaar geleden dat ik het is gratis dagelijkse nieuwsbrief ontvangen en wij zullen nooit uw persoonlijke informatie delen met anderen en u kunt u de mogelijkheid om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen en schrijven van een aantal van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van de pers
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
Paxcon zijn er nog veel meer dan twee jaar geleden dat ik het is gratis dagelijkse nieuwsbrief ontvangen en wij zullen nooit uw persoonlijke informatie delen met anderen en u kunt u de mogelijkheid om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen en schrijven van een aantal van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van de pers en voorlichting en onderricht in de buurt van de pers
oh hmm raarquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit geeft m'n telefoon steeds als suggestie
Jij 💟quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zag laatst een foto van Deezertje met baard.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet verkeerd, maar het moet wel bij hem passen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet verkeerd, maar het moet wel bij hem passen.
Leuk hoor. Uit eten met je vriendin en na afloop gevraagdworden of je nog een lolly mee wil. Zou ik ook genot vindenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van Deezertje met baard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |