Ja maar wel onderbouwen waarom het dan die richting op zou gaan, anders zeggen ze van ja, waarom niet andere kant?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Mja, daar zat ik ook over te denkenIk gooi het er gewoon op dat ik een kleine sample size heb
wattes?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb trouwens ook een significant nul-effect![]()
Ja dat is ook het plan, deze week ff meeten met mijn scriptiecoach om mijn resultaten te showenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar wel onderbouwen waarom het dan die richting op zou gaan, anders zeggen ze van ja, waarom niet andere kant?
[..]
wattes?
moet goed komenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat is ook het plan, deze week ff meeten met mijn scriptiecoach om mijn resultaten te showen
Nou, de coefficient is 0.005 (dus het daadwerkelijke effect), en die is significant op 99%
Ik dacht dat ik vanmiddag twee uur had geslapen, maar het was nog maar net een half uur. Valt tegen danquote:
Hoe ging je sollicitatie?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vanmiddag twee uur had geslapen, maar het was nog maar net een half uur. Valt tegen dan
Fok is een vrij forumquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:14 schreef HPLC het volgende:
Hallo, als Braddie hier weer post, kunnen jullie hem dan doorsturen naar de KLB SC?
Helaas.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vanmiddag twee uur had geslapen, maar het was nog maar net een half uur. Valt tegen dan
jullie mogen hem hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:14 schreef HPLC het volgende:
Hallo, als Braddie hier weer post, kunnen jullie hem dan doorsturen naar de KLB SC?
Meh, was nog steeds moe daarnaquote:
Weer wat geleerdquote:
Je moet ook patat eten, is beterquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:22 schreef supersof het volgende:
ben misselijk door de redbull en friet en kip
nee ik zeg frietquote:
Ben jaloers.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:22 schreef supersof het volgende:
ben misselijk door de redbull en friet en kip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |