Zullen we er samen naar toe gaan en hem over die schutting trekkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik geloof dat ik hem zou wurgen als ik daar zat.
Ik had hem allang in zn bek gespuugdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik geloof dat ik hem zou wurgen als ik daar zat.
Top! Ben over een half uurtje bij jequote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zullen we er samen naar toe gaan en hem over die schutting trekken![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top! Ben over een half uurtje bij je
Hij krijgt te weinig feedback van het thuisfront... Of ze zijn hem daar ook meer dan zat, dat kan ook nogquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
11 maanden zeiken, stoken en zaniken. Wees er maar trots op.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
Mooi zeg, drie keer kraaide de haan toen Vic zat te liegen
Jij mag ook mee als we Kees over de schutting gaan trekkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:02 schreef Xan21 het volgende:
Als zelfs mijn partner met een bordje naar mij toekomt om te laten zien dat ik het niet opgeruimd heb, dan sla ik het uit zijn klauwen.
Die willen hem helemaal niet thuis hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij krijgt te weinig feedback van het thuisfront... Of ze zijn hem daar ook meer dan zat, dat kan ook nog
Aanmelden bij het COA is misschien een optie. Hier komt hij er niet in. NOOITquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die willen hem helemaal niet thuis hebben
Dus als we hem daar weghalen komt hij gezellig bij jou wonen een poosje! Elf maanden om mee te beginnen?
Hier ook niet. Dus hij komt bij Xan. Zorg je wel dat je alles hebt opgeruimd Xan? Bordjes in de vaatwasser en je kleding keurig in de kast? Anders wordt ome Cees boos.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Aanmelden bij het COA is misschien een optie. Hier komt hij er niet in. NOOIT
Cees is echt overtuigd dat hij altijd gelijk heeft en weet niet te stoppen. Hij is echt niet in orde hoor. Maar goed, dat is het hele stel daar niet denk ik weleens. Cees heeft een punt als hij zegt dat ze niet opruimen maar soms lijkt het gewoon alsof hij hóópt dat ze hun spullen laten slingeren zodat hij er weer eindeloos over kan lopen klagen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:31 schreef Cue_ het volgende:
Vic liegt de boel aan elkaar (zoals met dat gesprek met Do), doet alsof ze een heilig boontje is
Ruud heeft daarin helemaal gelijk, ze komt ALTIJD met een weerwoord, die helemaal nergens op slaat. Engste is dat ze er zelf heilig in gelooft.
Cees moet echt eens ophouden met z'n gezeik. Hij is zelf zo kinderachtig in discussies als wat, beticht anderen van zijn eigen gedrag. En hij moet gewoon eens ophouden met zeuren.
(vond zn gezicht het mooiste toen karin zei dat ie zo negatief was, alsof hij het totaal niet geloofde, wat hij ook niet doet volgens mij, maar dat is ook zijn probleem)
Ja, dat is om dol van te worden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:42 schreef Cue_ het volgende:
Hij heeft zeker een punt dat ze niet opruimen, maar er zijn 2 dingen die mij aan hem storen (wat dit betreft)
1. hij wil dat ze opruimen in zijn tempo. Dus alles moet gelijk wanneer hij het zegt / ziet
2. hij vertelt iedereen over een enkel bordje. Iedereen moet weten dat het er staat, hij gaat bij iedereen langs (voor dat ene bordje) met de vraag van wie het is. En dat elke keer + de hele tirade elke keer dat hij het maar weer opruimt / wat een klerezooi het is.
Ja dan snap ik wel dat je er gek van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |