?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:35 schreef vincenzo78 het volgende:
Mannen zijn over het algemeen laks. Zodra ze denken dat ze de buit binnen hebben, kakken ze volledig in.
Je moet als man initiatief blijven tonen, leuke dingen blijven doen, haar blijven verrassen. M.a.w. zorg dat het vlammetje goed blijft branden...
Er liggen altijd andere mannen op de loer. Of je nou het lekkerste wijf vd wereld hebt of je hebt een mormel dat op een freggel lijkt...er zijn altijd wel mannen die haar net dat beetje aandacht willen geven waar jij te lui voor bent geworden...
Stay on the top of your game!
Punt 1 en 2 check.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:07 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Vaste relatie, vaste baan, vinex woning, stationwagen, al kinderen hebben, op vakantie met de caravan en vooral geen karakter hebben ohga en naar ik hou van holland kijken zonder te klagen
Dit inderdaad, gewoon dit. Van die gasten dat die vinden dat ze brede armen hebben terwijl ze gewoon chubby zijn en tieten hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef lnloggen het volgende:
De les die je hier uit moet trekken als man: gewoon zelf ook fit blijven. Niet per se zo'n afgetrainde homofiele gladde mooiboy die vooral op zichzelf kickt als ie in de sportschool voor de spiegel staat, nee gewoon fit.
Echt, gasten die denken dat ze geen flikker hoeven te doen en alleen een beetje met hun luie reet op de bank chips en hamburgers en pizza liggen vreten. En dat hun wijf dan tot in lengte der dagen wel bij ze blijft en op hun vadsige bierpens blijft kicken.
Nee dude, zo werkt het niet. Man the fuck up en zorg gewoon dat je een beetje in vorm raakt en blijft. Dat aspect negeren = recept om gegarandeerd vroeg of laat te worden gedumpt, en vervangen door een andere vent die die moeite wél neemt.
Ik heb mijn vrouw verteld: toen we elkaar leerde kennen, had je prachtig lang haar dus dat houden we erin. Als je kort en pittig wilt, word ik niet blij en ga ik weg 😀.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
?Vrouwen veranderen na een huwelijk altijd in een dik monster met een kort, pittig kapsel hoor.
Dit dusquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:05 schreef KosterT het volgende:
Gewoon zorgen dat je altijd het voorbeeld van je vriendin bent op dat gebied.
ik snap dat smaken verschillen en je kort en pittig niet mooi vind. Maar om dan meteen te roepen dat je dan je koffers pakt als je vriendin ooit besluit voor kort te gaan, vind ik dan wel weer heel oppervlakkig.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw verteld: toen we elkaar leerde kennen, had je prachtig lang haar dus dat houden we erin. Als je kort en pittig wilt, word ik niet blij en ga ik weg 😀.
Over dik hoef ik me geen zorgen te maken...dat zit genetisch wel goed...
???quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hahaha 😄
Is hij die van jou komen veroveren toen je volledig inkakte? 🤓
Nee, voor kort en pittig gaan is oppervlakkig. Als mijn vriendin dat een keer oppert heeft ze dus echt een groot probleem. Niet eens zozeer om dat kapsel (of ja, eigenlijk wel), maar vooral om het signaal dat je ermee afgeeft. Tenminste, op mij maken al die kutwijven de indruk dat ze zoiets hebben van 'het interesseert mij niet wat mijn man van mijn uiterlijk vindt, de kids zijn veel belangrijker!!11!!!'. En dan wel op Facebook plaatjes delen van 'een echte vrouw dit' en 'een echte vrouw dat'. Rot toch op man, je bent de naam vrouw niet eens waard. Je bent een nijlpaard met een groene kuif.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik snap dat smaken verschillen en je kort en pittig niet mooi vind. Maar om dan meteen te roepen dat je dan je koffers pakt als je vriendin ooit besluit voor kort te gaan, vind ik dan wel weer heel oppervlakkig.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, voor kort en pittig gaan is oppervlakkig. Als mijn vriendin dat een keer oppert heeft ze dus echt een groot probleem. Niet eens zozeer om dat kapsel (of ja, eigenlijk wel), maar vooral om het signaal dat je ermee afgeeft. Tenminste, op mij maken al die kutwijven de indruk dat ze zoiets hebben van 'het interesseert mij niet wat mijn man van mijn uiterlijk vindt, de kids zijn veel belangrijker!!11!!!'. En dan wel op Facebook plaatjes delen van 'een echte vrouw dit' en 'een echte vrouw dat'. Rot toch op man, je bent de naam vrouw niet eens waard. Je bent een nijlpaard met een groene kuif.
Nee echt, kort pittig kapsel is echt een no-go. Dan weet je gewoon dat je fucked bent. Kijk, iedere vrouw wordt minder aantrekkelijker bij het ouder worden. Dat is nou eenmaal zo. Maar niet te veel snoepen, een fatsoenlijk kapsel, wat make-up en vooral GEEN ik herhaal GEEN fleecevesten en crocs zouden al heel wat doen.
Je moet dat niet te serieus nemen...zoals vele mannen ben ik allang verloren en durf ik nog geen eens meer weg te gaan 😄.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik snap dat smaken verschillen en je kort en pittig niet mooi vind. Maar om dan meteen te roepen dat je dan je koffers pakt als je vriendin ooit besluit voor kort te gaan, vind ik dan wel weer heel oppervlakkig.
Dat de gozer van dat plaatje jouw chick inpikte....wilde een grapje maken, maar hij kwam niet aan...quote:
Lol nice try thoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat de gozer van dat plaatje jouw chick inpikte....wilde een grapje maken, maar hij kwam niet aan...
Haha je hebt al echt een horrorbeeld voor je. Ligt ook een beetje aan de instelling van je vrouw. Je hebt vrouwen die op een gegeven altijd comfort verkiezen boven uiterlijk vertoon.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, voor kort en pittig gaan is oppervlakkig. Als mijn vriendin dat een keer oppert heeft ze dus echt een groot probleem. Niet eens zozeer om dat kapsel (of ja, eigenlijk wel), maar vooral om het signaal dat je ermee afgeeft. Tenminste, op mij maken al die kutwijven de indruk dat ze zoiets hebben van 'het interesseert mij niet wat mijn man van mijn uiterlijk vindt, de kids zijn veel belangrijker!!11!!!'. En dan wel op Facebook plaatjes delen van 'een echte vrouw dit' en 'een echte vrouw dat'. Rot toch op man, je bent de naam vrouw niet eens waard. Je bent een nijlpaard met een groene kuif.
Nee echt, kort pittig kapsel is echt een no-go. Dan weet je gewoon dat je fucked bent. Kijk, iedere vrouw wordt minder aantrekkelijker bij het ouder worden. Dat is nou eenmaal zo. Maar niet te veel snoepen, een fatsoenlijk kapsel, wat make-up en vooral GEEN ik herhaal GEEN fleecevesten en crocs zouden al heel wat doen.
ok. En hoe jij er bij loopt maakt niet uit? Moet van 2 kanten komen he.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
ah okquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je moet dat niet te serieus nemen...zoals vele mannen ben ik allang verloren en durf ik nog geen eens meer weg te gaan 😄.
Gelukkig houdt zij ook erg van haar lange krullende haar (krijgt ook van buitenstaanders veel complimenten) en soms vraagt ze zich wel af hoe het zou zijn om haar kort te knippen en dan zeg ik grappenderwijs dat ik weg ben...
Maar ik geef haar nu extra complimenten op haar prachtige bos krullen dus hoop ik dat ze het achterwege laat om het te knippen...
Wat me wel is opgevallen....hebben vrouwen mooi lang haar dan willen ze het knippen...hebben ze prachtige krullen, willen ze het stylen...is het stijl, willen ze krullen...hebben ze kort dan willen ze extensions...daarom is het als man belangrijk af en toe sturend te zijn (mannen nemen de beslissingen 😀😊😜).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |