Kun je Dame 2 niet bellen/skypen/... om te zien of de spontaniteit hier van toepassing is? Ook lekker makkelijk: zit je thuis en als het niets wordt, ben je niet zomaar uit geweest.quote:
Jij.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dit. Kap er maar mee totdat je hulp hebt gezocht die heeft gewerkt.
Goed idee, kan hij het via de telefoon gelijk verneuken en hoeft hij geen geld meer uit te geven aan drankjes en het OV. Weer 5 euro bespaard.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:28 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Kun je Dame 2 niet bellen/skypen/... om te zien of de spontaniteit hier van toepassing is? Ook lekker makkelijk: zit je thuis en als het niets wordt, ben je niet zomaar uit geweest.
Je had toch nog een lijntje uit liggen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En ik wil juist spontaan snel reageren.. nu negeert ze me. Dus gesprek ging eindelijk wat positiever weer terug bij af.
Meer werken met smiley's, en meer vertellen wat jij ervan vindt dat je haar op een groupie vindt lijken? (Ik vind je groupiegedrag leuk/schattig/tof/aandoenlijk/gaaf/uitdagend/eender welke positieve kwalificatie). Meer van je eigen gevoel of desnoods gespeelde gevoel erin leggen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:54 schreef Deezertje het volgende:
Ik moet ook gewoon kappen met online communicatie denk ik. Dame 2 vertelt enthousiast over iets. Ik toon interesse, zij nog enthousiaster. Nou mooi. Maak ik me daarna toch een opmerking dat ze zo'n fan is dat ze wel een groupie lijkt (was positief bedoeld) krijg ik terug: wat is dat nou voor rare reactie zeg.. ik faal ook gewoon onlinete snel willen reageren en van iets positiefs negatiefs maken.
Zou dit dan de druppel zijn die het emmertje van deezertje doet overlopen en professionele hulp laat zoeken om normaal contact te kunnen leggen met mensen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dit. Kap er maar mee totdat je hulp hebt gezocht die heeft gewerkt.
Nou ja, dates heeft hij ook altijd uitgesteld om vage mitsen en maren, hoop dat hetzelfde geldt voor profi hulp, dat dat er numook van komt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:47 schreef Kamina het volgende:
[..]
Zou dit dan de druppel zijn die het emmertje van deezertje doet overlopen en professionele hulp laat zoeken om normaal contact te kunnen leggen met mensen?
Ik heb geen verwachtingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou ja, dates heeft hij ook altijd uitgesteld om vage mitsen en maren, hoop dat hetzelfde geldt voor profi hulp, dat dat er numook van komt.
Hoe staat het daarmee? Naast je lotgenotngroep of wat het ook was? En nee. Ik hoef en WIL geen antwoord in dit topic noch per DM of PM. Ga er mee aan de slag.
Minstens op fok jaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 01:05 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ik heb geen verwachtingen.
Ergens denk ik nog steeds dat hij een trol is, op FOK! of van zijn eigen leven. Beiden zijn treurig.
Stel gewoon de vraag.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:42 schreef Belgosome het volgende:
Zo'n gevoel dat mijn date last minute gaat afzeggen. Die laatste berichten blijken er naar toe te leiden.
Uiteindelijke langs gekomen om hier een filmpje te checken. Had ze vorige week via via leren kennen en gekust bij het uitgaan, maar er was nu precies geen fysieke connectie. Veel en goed gepraat maar ze leek niet echt geïnteresseerd voor meer. Daarbij kon ze ook geen alcohol drinken waardoor het niet echt los wordt. Ik ben vrij onervaren op date vlak en seksueel vlak dus ik ben ook niet zo zelfzeker in zo'n situaties. Wat een loser ben ik, een wijf dat bij mij in de zetel film komt kijken en er niks mee doenquote:
Wellicht ben jij meer het type om via een gesprek elkaar beter te leren kennen. Dat kan altijd nog. Spreek nogmaals af en ontspan jezelf.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:55 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Uiteindelijke langs gekomen om hier een filmpje te checken. Had ze vorige week via via leren kennen en gekust bij het uitgaan, maar er was nu precies geen fysieke connectie. Veel en goed gepraat maar ze leek niet echt geïnteresseerd voor meer. Daarbij kon ze ook geen alcohol drinken waardoor het niet echt los wordt. Ik ben vrij onervaren op date vlak en seksueel vlak dus ik ben ook niet zo zelfzeker in zo'n situaties. Wat een loser ben ik, een wijf dat bij mij in de zetel film komt kijken en er niks mee doen![]()
Ben idd zo'n type. Wou eigenlijk gewoon iets gaan drinken maar zij stelde voor om een filmpje te zien. En dat is voor mij direct wel close met iemand die ik nuchter nog nooit had ontmoet. Normaal gegarandeerd seks voor iemand die smooth met vrouwen om kan, maar een mongool als mij verpest dit natuurlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:25 schreef Kamina het volgende:
[..]
Wellicht ben jij meer het type om via een gesprek elkaar beter te leren kennen. Dat kan altijd nog. Spreek nogmaals af en ontspan jezelf.
Mwua, dat 'gegarandeerd seks' is vaak ook maar macho-praat. Allicht hebben mensen vaak zin in seks, maar niet iedere date thuis draait uit op een vrijpartij.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:46 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ben idd zo'n type. Wou eigenlijk gewoon iets gaan drinken maar zij stelde voor om een filmpje te zien. En dat is voor mij direct wel close met iemand die ik nuchter nog nooit had ontmoet. Normaal gegarandeerd seks voor iemand die smooth met vrouwen om kan, maar een mongool als mij verpest dit natuurlijk
Dat dat je ding niet is, maakt je geen mongool hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:46 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ben idd zo'n type. Wou eigenlijk gewoon iets gaan drinken maar zij stelde voor om een filmpje te zien. En dat is voor mij direct wel close met iemand die ik nuchter nog nooit had ontmoet. Normaal gegarandeerd seks voor iemand die smooth met vrouwen om kan, maar een mongool als mij verpest dit natuurlijk
Puur hintjes doofquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat dat je ding niet is, maakt je geen mongool hoor.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je had toch nog een lijntje uit liggen?
Wat raar dat ze hem ineens negeert, heeft hij wat verkeerds gezegd? Het is niet de eerste keer, waarom zeggen ze niet gewoon eerlijk waarom ze hem dan negeren.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:28 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Kun je Dame 2 niet bellen/skypen/... om te zien of de spontaniteit hier van toepassing is? Ook lekker makkelijk: zit je thuis en als het niets wordt, ben je niet zomaar uit geweest.
Dan zou het geen negeren meer zijn he.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Wat raar dat ze hem ineens negeert, heeft hij wat verkeerds gezegd? Het is niet de eerste keer, waarom zeggen ze niet gewoon eerlijk waarom ze hem dan negeren.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zou het geen negeren meer zijn he.
Anders geef je haar even de kans om iets te tikken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:09 schreef Belgosome het volgende:
Deze ochtend een bericht gestuurd maar nog steeds geen antwoord, natuurlijk wel shit op fb zitten liken.
Je had natuurlijk ook het filmpje kunnen uitzetten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:46 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ik heb het in een andere topic dit ook opgeschreven. Probeer realistischere verwachtingen te hebben en het is oke om te falen. Er is geen perfecte versiering of relatie.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:46 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Als je eerst normaal met elkaar gechat hebt, daarna geen antwoord meer krijgt. Hoe lang is acceptabel om een reactie af te wachten?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Anders geef je haar even de kans om iets te tikken.
Misschien had ze even weinig tijd en krijg je later een reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |