Niet iedereen heeft seksuele gevoelens. En dan...?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik snap nooit hoe mensen hun geaardheid nou weer niet kunnen weten. Het is volgens mij echt zo ongelooflijk simpel: we hebben alle seksuele gevoelens, en die gevoelens leiden tot gedachten of fantasieën, en in de fantasieën doe je het het liefst met mannen of vrouwen, of allebei.
Zo moeilijk is het echt niet.
Dan ben je a-seksueel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Niet iedereen heeft seksuele gevoelens. En dan...?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:42 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Jamaar de maatschappij hecht er wel ongelooflijk veel waarde aan. Das toch wel iets om rekening mee te houden?
Dat het gevolgen heeft als je zegt dat je biseksueel bent. En gevolgen als je dat niet zegtquote:
Dat is uiteraard zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:51 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Dat het gevolgen heeft als je zegt dat je biseksueel bent. En gevolgen als je dat niet zegt .
Ik denk dat mensen daar overdreven op kunnen reageren. Het past niet binnen het cultuurbeeld.
Ja, nouja ik denk dat de TS een vraag heeft die hieraan gerelateerd is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:55 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dat is uiteraard zo.
Maar waar ik op doelde was de feitelijk vaststelling van je geaardheid tegenover jezelf.
Wat jij nu zegt heeft meer te maken met je imago/reputatie/sociale identiteit.
Kan zijn dat je ooit iemand tegen het lijf loopt waar je ineens wel verliefd op kunt worden. Zelf heb ik ook zoveel mogelijk mijn gevoelens voor vrouwen uitgeschakeld omdat ik niet op een relatie zit te wachten. Dat heb ik gedaan nadat mijn relatie van 8 jaar op de klippen liep.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:15 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ja en nog steeds bijhoorlijk. Ik twijfel omdat Ik ben nog nooit echt verliefd geweest op een man (wel een relatie gehad maar ik voelde gewoon geen verliefdheid. Eerder houden van zoals ik van mijn moeder of broertje houd) Maar ik ben ook nog nooit verliefd geweest op een meisje. Een relatie met een man zie ik ergens niet zitten ergens ook weer wel (misschien dat later die gevoelens komen) En met een vrouw heb ik echt geen idee maar steevast nee zeggen kan ik ook niet zeggen
Weet niet in welke maatschappij dat jij leeft (misschien die van de pubers en heel jonge adoloscenten) maar in "mijn" maatschappij, mijn wereld dus, maakt het helemaal niks uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:42 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
[..]
Jamaar de maatschappij hecht er wel ongelooflijk veel waarde aan. Das toch wel iets om rekening mee te houden?
Ik schakel mijn gevoelens niet bepaald bewust uit. Ik wil er juist voor openstellen maar op een of andere manier word ik nooit verliefd. En dat is wel jammer want ik wil wel weten hoe het voelt om nou eens echt verliefd te zijn. Ik heb wel een keer een heel raar gevoel voor een meisje gehad maar die heb ik wel gelijk 'uitgeschakeld' en een beetje afstand gehouden. Maar het hoeft niet meteen zo te zijn dat het dat was zeg maar..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Kan zijn dat je ooit iemand tegen het lijf loopt waar je ineens wel verliefd op kunt worden. Zelf heb ik ook zoveel mogelijk mijn gevoelens voor vrouwen uitgeschakeld omdat ik niet op een relatie zit te wachten. Dat heb ik gedaan nadat mijn relatie van 8 jaar op de klippen liep.
Nee juist ouder. 25+, dan is het raar om meerdere keren te wisselen van geaardheid.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:02 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Weet niet in welke maatschappij dat jij leeft (misschien die van de pubers en heel jonge adoloscenten) maar in "mijn" maatschappij, mijn wereld dus, maakt het helemaal niks uit.
Oo wow. Gelukkig dat het nu beter met je gaat. Ik krijg ook zelf rillingen bij het idee dat ik misschien iets voor meisjes voel. Nu ik erover nadenk... Nee.. Ik nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:10 schreef K44S het volgende:
Jawel hoor.
Kwam door dat ik op een christelijke school zat en daar de zin:"volgens mij snap ik wel waarom homo's niet graag naar deze school komen". Door deze zin ben ik ruim 3/4 jaar gepest (dit ging van het vmbo over op mbo).
Na school een vriendin gehad(goede seks gehad!) En toen dat uitging extreem aan mezelf getwijfeld.
Vooral omdat ik best modebewust ben en er veel knappe mannen zijn.
Ik was ook werkloos en zat teveel thuis (te veel tijd om na te denken).
Na een tijd ben ik zelfs vrijwilligers werk gaan doen om toch onder de mensen te zijn.
Na van loop van tijd is het stemmetje "je bent homo" een stuk minder tot niet geworden.
Dus ja ik val op vrouwen, totaal geen behoefte aan een vriend(krijg er zelfs een rilling van over mn rug als ik er over na denk).
Kort: wel gehad. Maar ben gewoon hetero.
Ach ja, zo heeft iedereen een "moeilijke jeugd" gehadquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:05 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Oo wow. Gelukkig dat het nu beter met je gaat. Ik krijg ook zelf rillingen bij het idee dat ik misschien iets voor meisjes voel. Nu ik erover nadenk... Nee.. Ik niet
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Ach ja, zo heeft iedereen een "moeilijke jeugd" gehad![]()
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:15 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ja
Heb trouwens niks tegen homo's of lesbiennes (wel die wannabe's)
Maar bij mezelf kan ik het ergens gewoon totaal niet voorstellen maar het feit dat ik er uperhaupt over twijfel doet me steeds nadenken
Misschien ben je een beetje bi? Niet iedereen is puur homo, hetero of bi, er zijn ook mensen die bijvoorbeeld voornamelijk hetero zijn maar een beetje bi gevoelens hebben. In dat geval kan ik me wel voorstellen dat je getwijfeld hebt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:10 schreef K44S het volgende:
Jawel hoor.
Kwam door dat ik op een christelijke school zat en daar de zin:"volgens mij snap ik wel waarom homo's niet graag naar deze school komen". Door deze zin ben ik ruim 3/4 jaar gepest (dit ging van het vmbo over op mbo).
Na school een vriendin gehad(goede seks gehad!) En toen dat uitging extreem aan mezelf getwijfeld.
Vooral omdat ik best modebewust ben en er veel knappe mannen zijn.
Ik was ook werkloos en zat teveel thuis (te veel tijd om na te denken).
Na een tijd ben ik zelfs vrijwilligers werk gaan doen om toch onder de mensen te zijn.
Na van loop van tijd is het stemmetje "je bent homo" een stuk minder tot niet geworden.
Dus ja ik val op vrouwen, totaal geen behoefte aan een vriend(krijg er zelfs een rilling van over mn rug als ik er over na denk).
Kort: wel gehad. Maar ben gewoon hetero.
Dat zei ik vroeger ook wel eens. Nu ben ik blij dat ik 100% hetero ben. Het schept duidelijkheid, plus je hebt niet te maken met lastige seksuele gevoelens als je alleen met mannen bent en je kunt alleen verliefd worden op vrouwen. Ook wel handig.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:15 schreef LeesFoknl het volgende:
Ben wel een beetje jaloers op mensen die bisexueel zijn (is dit het juiste woord, die dus sexuele gevoelens hebben zowel voor man als vrouw. die hebben toch maar mooi 2 x zoveel keuze mogelijkheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |