nee weet niet wat het was.quote:
Ja dat is wel een matig gevoelquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ben het een beetje zat me uit bed te moeten slepen de hele tijd. Gaat ook vanzelf wel weer over hoor, maar het komt dan toch na een paar maanden wel weer terug want dat is altijd zo.
Steek in je hart lijkt me wel eng voelen. :$
Hoezoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh maar dat beschouw ik als compliment in mijn geval
oh bahquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was het rare, ik wist het niet zo goed. Ik kwam wel terug van stage en toen voelde ik dat in mijn hart. Dacht echt dat ik een hartaanval hadMaar was niet dat ik daar echt druk voelde voor deadlines ofzo.
Wel op mijn andere stage trouwens. Toen had ik stress van deadline en kreeg ik paniekaanval. Matig was dat
Ik heb altijd wel iets recalcitrants gehad in mijn karakterquote:
Ook nog zo'n teringdrukke bus, en drie mensen om me heen en naast me allemaal mensen die stonden. Dacht er echt even over om eerder uit te stappen zodat ik een luchtje kon scheppenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh bah
lijkt me best wel eng ja
helemaal in een fucking bus waar je nergens heen kan
Ik denk JR is later degene met burgerlijk leef hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:18 schreef Nouri het volgende:
Dat is vooral iets waar ik mij aan stoor bij jou jonnieboy. Je praat zo raar over jezelf terwijl je gewoon best grappig bent. 😭
Ik heb best zelfkennis denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:18 schreef Nouri het volgende:
Dat is vooral iets waar ik mij aan stoor bij jou jonnieboy. Je praat zo raar over jezelf terwijl je gewoon best grappig bent. 😭
Zou mij heel erg verbazen als ik eerlijk benquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk JR is later degene met burgerlijk leef hier.
Lijkt mij vreselijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou dat blijkt, als je al stresst als een wijf je 8 uur scot.quote:
Alleen JR?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk als jij er eentje vind die ook beetje die zelfde rare trekken hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou mij heel erg verbazen als ik eerlijk ben
Dat heb je zeker. Je trekt het alleen af en toe in de extreme. Tegen mij dan iig. Hoorde van ons zusje dat je in real niet zo bent.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb best zelfkennis denk ik
Weet heel goed wat mijn character flaws zijn
Jij bent wel de degelijkheid zelve jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ook
niet teveel gekkigheid in mijn leven aub
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou dat blijkt, als je al stresst als een wijf je 8 uur scot.
bij mij ook niet helaasquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat het echte burgerlijke leef erin zit.
hoezo reageer jij altijd zo als ik mee ga in je eigen spelletje.quote:
Jij bent beter dan ikquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo reageer jij altijd zo als ik mee ga in je eigen spelletje.
en dan app je zo weer
"denk je dat ik serieus was?"
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ook
niet teveel gekkigheid in mijn leven aub
maar dan zouden we samen niet echt voldoen aan het Henk en Ingrid type.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk als jij er eentje vind die ook beetje die zelfde rare trekken hebt
gelijk raak
Volgens mij ben ik irl net zo als op whatsapp en FOK! hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:22 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat heb je zeker. Je trekt het alleen af en toe in de extreme. Tegen mij dan iig. Hoorde van ons zusje dat je in real niet zo bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |