Op het moment dat jij je gaat ergeren aan iemand op het internet is het misschien handig om even niet te reageren op die persoon.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik erger me aan je domheid, dat wel.
Ik erger me aan je arrogantiequote:Op donderdag 19 mei 2016 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik erger me aan je domheid, dat wel.
Mwah weet ik niet hoor. Denk dat er echt wel mensen zijn die weinig tot niet gevoelig zijn voor zakenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook dat is iedereen, alleen de één uit het wat makkelijker dan de ander.
Niet aan de persoon, maar aan de domheid.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op het moment dat jij je gaat ergeren aan iemand op het internet is het misschien handig om even niet te reageren op die persoon.
Blijft een Leidenaar hequote:
rtquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel zo
Zelfde met je artikels
Volgens mij heb jij niet eens een eigen mening
Gewoon een opstapeling van oneliners van andere mensen
Ik ben meestal wel snel klaar met dat soort mensen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na een tijdje wen je er wel aan hoor.
Ja oké iedereen heeft andere interesses waar diegene gevoelig voor is. Wij als voetballiefhebbers zullen emotioneel kunnen worden om een balletje binnenkant/buitenkant paal, terwijl een pubermeisje emotioneel kan worden omdat Justin Bieber een nieuwe scharrel heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah weet ik niet hoor. Denk dat er echt wel mensen zijn die weinig tot niet gevoelig zijn voor zaken
Jij noemde mij ook regelmatig arrogant.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel snel klaar met dat soort mensen.
Als je dat op dat moment was, zal ik het wel benoemd hebben jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij noemde mij ook regelmatig arrogant.
Of je gooit iets te makkelijk met die term.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat op dat moment was, zal ik het wel benoemd hebben ja
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat op dat moment was, zal ik het wel benoemd hebben ja
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oké iedereen heeft andere interesses waar diegene gevoelig voor is. Wij als voetballiefhebbers zullen emotioneel kunnen worden om een balletje binnenkant/buitenkant paal, terwijl een pubermeisje emotioneel kan worden omdat Justin Bieber een nieuwe scharrel heeft.
Valt wel mee, dat uit zich voornamelijk in dit soort situaties wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of je gooit iets te makkelijk met die term.
Nooit dus.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word behalve van succes van Feyenoord echt niet emotioneel door een goal hoor
quote:
Als dat balletje binnenkant/buitenkant paal kan betekenen of Feyenoord kampioen wordt ben je wel emotioneel daardoor natuurlijk (nu is dat wel heel erg hypothetisch, maar goed)quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word behalve van succes van Feyenoord echt niet emotioneel door een goal hoor
Daar is het net te simpel voor
Word vooral emotioneel van dieren, mooie films, andere mensen die hun emotie uiten kan ik ook slecht hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |