Ik snap het prima, ik ben het er alleen niet mee eens.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wederom, je snapt niet eens wat mad is.
Jij snapt iets niet, ik leg uit waarom het zo is, en jij doet je vingers in je oren en gaat lopen zingen.
Voor de duidelijkheid, dat was een beeldspraak.
tjacka is niet echt een apaatquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als Tjacka died iemand een apaat noemt
Want?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als Tjacka died iemand een apaat noemt
Nee gelukkig nietquote:
bek houwequote:Op donderdag 19 mei 2016 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij praat ook alleen maar na wat je op reddit leest he?
quote:
daarom vind ie het zo kut dat hij geen kusjes meer mag geven aan cachetquote:Iemand die onverschillig en gevoelloos is.
Het is wel zoquote:
Je mag meningen hebben tot je een ons weegt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap het prima, ik ben het er alleen niet mee eens.
Dat jij niet om kan gaan met een andere mening is jouw probleem
Klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stannis was wel een beetje een butje.
Lekker onder de plak bij Mel.
Opzich kan ik Fok-it zijn uitspraak dan wel begrijpenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
daarom vind ie het zo kut dat hij geen kusjes meer mag geven aan cachet
echt een apaat idd
Tjacka is wel een emotionele jongen inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich kan ik Fok-it zijn uitspraak dan wel begrijpen
Oh dat mag prima ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag meningen hebben tot je een ons weegt.
Ik mag die meningen echter ook dom vinden.
Oei, nu raak je me wel zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat mag prima ja.
Zoals ik jou onsympathiek mag vinden
Ieder mens is emotioneel, Hans.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka is wel een emotionele jongen inderdaad
ik heb net een wrap met falafel en wat andere dingetjes opquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is het moment dat ik eten ga maken
Nee, maar wel Candy Crush. Telt dat ook?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:46 schreef Typisch het volgende:
heeft een van jullie mass effect gespeeld?
Oke, gevoelig danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |