Het is geen plicht.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je snapt niet wat een plicht is, merk ik.
Je bent nog vermoeiender dan een Marokkaanse VMBO-basis leerling met AHDH tijdens lessen over WO2.quote:
Opzich zou ik dat ook wel badass vinden.quote:
Dit is interessanter dan de politiek van Polen besprekenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dit dus nog een saaier onderwerp dan seks.
Ja voor een stel doorgewinterde FOK!kers wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is interessanter dan de politiek van Polen bespreken
Ik snap niet zo goed waarom je ineens zo mad bentquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent nog vermoeiender dan een Marokkaanse VMBO-basis leerling met AHDH tijdens lessen over WO2.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer is deze ongein weer afgelopen.
Gewoon een leuk onderwerpquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja voor een stel doorgewinterde FOK!kers wel.
GRTD staat hier boven had ik gehoopt.
kapigodquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik luister nog liever naarde verhalen van Kapi.
Wederom, je snapt niet eens wat mad is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je ineens zo mad bent
Als hij over voetbal praat heb ik altijd het idee dat ik naar een bejaarde man luister.quote:
Kaneel is ietwat autistisch.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Nee JR en Kaneel die afspreken lijkt me inderaad geen geweldig idee.
Misschien stuurt Kaneel ook wel een shadow van Loka op hem af
moeilijk schema morgen? of elke dag zelfdequote:
Heb weinig geduld voor butjes.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Nee JR en Kaneel die afspreken lijkt me inderaad geen geweldig idee.
Misschien stuurt Kaneel ook wel een shadow van Loka op hem af
Zelfde.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
moeilijk schema morgen? of elke dag zelfde
Dit is hetzelfde als Tjacka died iemand een apaat noemtquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kaneel is ietwat autistisch.
Maakt niet uit verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |