Nou, we lachen wat af hier.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
No shit
hahaha wat een leuk woordgrapje is dit
stannis leeft nog gewoon hoor?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
War of the 5 kings.
Helaas zijn de beste koningen dood.
RIP Mance Raider, RIP Stannis the Mannis.
Heb de boeken niet gelezen, heb het over de serie.quote:
Stannis was een van de weinige die inzag wat een koning moest doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Stannis hype is een van de dingen in de wereld die ik absoluut niet begrijp.
Naast de logica van vrouwen en mensen die wielrennen leuk vinden om naar te kijken. Ohja en mensen die fappen op Italiaans eten.
En toch moest je lachenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Orginaliteit is ver te zoeken, Fok-it
Zoals het verbranden van je enige erfgenaam. Nou wat een koningquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stannis was een van de weinige die inzag wat een koning moest doen.
Hij ging bijvoorbeeld naar de muur om zijn volk te beschermen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals het verbranden van je enige erfgenaam. Nou wat een koning
Nee niemand want Westeros bestaat niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:12 schreef Typisch het volgende:
Stannis is de enige met een goede claim op de troon in Westeros.
hoe kan er dan gefilmd worden?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee niemand want Westeros bestaat niet.
(LOL)
Te redden? Volgens mij gingen ze er daarna allemaal aan, toen een deel van zijn leger vertrok en de andere helft in de val liep van de Boltons.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij ging bijvoorbeeld naar de muur om zijn volk te beschermen.
Als jij een iemand kan opofferen om 2000 mensen te redden. Zou je dat dan doen?
Dat zijn beslissingen van een koning. Die kan zich niet laten leiden door emoties.
Het maakt geen reet uit wie de claim heeft, als je die troon kan veroveren door het beste leger en de meeste Houses achter je heb jij de beste claim.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:12 schreef Typisch het volgende:
Stannis is de enige met een goede claim op de troon in Westeros.
Hij had een keuze, hij maakte de keuze die hem op dat moment voor het grotere goed leek.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te redden? Volgens mij gingen ze er daarna allemaal aan, toen een deel van zijn leger vertrok en de andere helft in de val liep van de Boltons.
Dus nee, ik zou dat niet doen neeDan moet je maar creatief een andere oplossing zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |